Cleaning software

Pagina: 1
Acties:

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:43
Ik wist even geen betere naam voor dit topic maar denk dat dit nog het beste in de buurt komt.

Beste medetweakers.

Ik ben opzoek naar software om mijn computertje eens flink mee op te ruimen. En dan bedoel ik echt software die opzoek gaat naar files die er dubbel op staan. Overbodige registerwaarden verwijderd en nog meer van dat soort dingen doet.

Tevens programmaatjes die je computer nog iets sneller maken.

Ik weet dat er veel van dit soort software te vinden is het World Wide Web. Maar dat is het nou juist want door de bomen zie je het bos niet meer.

Welke van deze programma's raden jullie nou aan (uit jullie eigen ervaring) en waar heb ik dus het meeste aan?

Alvast bedankt.

edit:

Ik maak al gebruik van CC Cleaner

[ Voor 5% gewijzigd door Robbie T op 28-06-2006 11:17 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Begin eens hiermee: Register cleaners/optimizers, hebben die nut? Daarnaast is er echt superveel over dit onderwerp te vinden op GoT; wat had je zelf al gevonden? Windows 'schoonmaken' is tegenwoordig niet meer rendabel wat mij betreft; niet teveel rotzooi installeren; netjes defragmenteren en soms je registry even van ongewenste lege-ruimte ontdoen; daar zou ik het bij houden. De rest van de tools helpt je wmb van de wal in de sloot ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:43
Spider.007 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 11:19:
Begin eens hiermee: Register cleaners/optimizers, hebben die nut? Daarnaast is er echt superveel over dit onderwerp te vinden op GoT; wat had je zelf al gevonden? Windows 'schoonmaken' is tegenwoordig niet meer rendabel wat mij betreft; niet teveel rotzooi installeren; netjes defragmenteren en soms je registry even van ongewenste lege-ruimte ontdoen; daar zou ik het bij houden. De rest van de tools helpt je wmb van de wal in de sloot ;)
Ok dankje. Dan heb ik dat topic over het hoofd gezien. Ik had wel lopen zoeken maar blijkbaar de verkeerde termen gebruikt.