Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn kpn abbonement opgezegd, vind het te duur worden. Bovendien krijg ik nooit een leuke aanbieding, behalve als ik dreig op te zeggen. Vriend van mij krijgt regelmatig telefoon van hi voor leuke aanbiedingen.
Wat ik nu wil is een sim only, of iets met leuke gadget zoals navigatiesysteem.
Heb gekeken, eerst waren dat soort sites er veel, maar kan er maar weinig meer van vinden. Iemand een idee? En dan wil ik het liefst een abbo van telfort voor zo goedkoop mogelijk en zonder cashback, maar dat ik per maand weinig betaal.

• NeoPhix
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

Verwijderd

Topicstarter
Dank je, verder nog meer tips? Ik wil zo goedkoop mogelijk bellen (desnoods zonder gadget).

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Je kan het best op telecomvergelijker.nl kijken en telecomadvies.nl Verder kan je ook veel vinden via google, en hoe contracten werken kan je de search optie gebruiken van het psgg thread :)

Suc6

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10 19:25
ja kom op zeg, moeten wij nou een abbo voor jou gaan uitzoeken? Hoeveel minuten wil je? sms je veel? moet je een databundel?

Buiten het feit dat je 0 info geeft moet je dit zelf uitzoeken. Telecomvergelijker.nl kan je vergelijken, gsmtrack.nl heeft meestal leuke gadgets, voor de rest zelf samenstellen naar gelang je eisen, dat kan hier niemand voor je doen.

daarnaast kost een abbo overal evenveel. Als je geen cashback wil, betaal je dus het basistarief voor dat abbo, niet meer en niet minder. Het maakt dan ook geen ruk uit of je dat via een stuntsite of Telfort zelf afsluit, de prijs blijft gelijk. Pas als je een abbo pakt met foon, of een 'sim only' (op die 'aantrekkelijke prijzensites' vaak een normaal abbo waar je dan geen foon bijkrijgt en dus geld terug, maar na het eerste jaar je de volle mep gaat betalen voor een abbo MET foon) kan het interessant zijn te vergelijken.

[ Voor 46% gewijzigd door Rataplan_ op 28-06-2006 15:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Rataplan_ schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 15:47:
ja kom op zeg, moeten wij nou een abbo voor jou gaan uitzoeken? Hoeveel minuten wil je? sms je veel? moet je een databundel?

Buiten het feit dat je 0 info geeft moet je dit zelf uitzoeken. Telecomvergelijker.nl kan je vergelijken, gsmtrack.nl heeft meestal leuke gadgets, voor de rest zelf samenstellen naar gelang je eisen, dat kan hier niemand voor je doen.

daarnaast kost een abbo overal evenveel. Als je geen cashback wil, betaal je dus het basistarief voor dat abbo, niet meer en niet minder. Het maakt dan ook geen ruk uit of je dat via een stuntsite of Telfort zelf afsluit, de prijs blijft gelijk. Pas als je een abbo pakt met foon, of een 'sim only' (op die 'aantrekkelijke prijzensites' vaak een normaal abbo waar je dan geen foon bijkrijgt en dus geld terug, maar na het eerste jaar je de volle mep gaat betalen voor een abbo MET foon) kan het interessant zijn te vergelijken.
Nee dat hoeft ook niet, dat kan ik best zelf, maar ik dacht misschien weet iemand toevallig een leuke aanbieding ofzo. Maar ik kan dat best uitzoeken hoor.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Deze kan dan wel op slot. PSGG is toch niet echt bedoeld om aanbiedingen te verzamelen, we richten ons hier voornamelijk op toestellen zelf. Je had verder ook wel iets meer toelichting kunnen geven betreffende je belgedrag, etcetera.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.