Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
Zie hieronder de tool bij mij als ik 1 schijf uitschakel.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 10:23 ]
ken het zelf niet ga wel even googleen wat het doet.
[edit]
na wat googleen kan ik niet zo 1,2,3 de directe download link vinden, heb jij die toevallig nog ergens?
4,5,6 nog meer google gebruik kom ik op een download link die alleen geschikt is voor unix bakken
maar het is wel in het japans
[ Voor 73% gewijzigd door Geckoo op 28-06-2006 11:15 ]
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Verwijderd
http://www.promise.com/support/download/download_eng.asp
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 15:18 ]
@TS: kan dit een startpunt zijn?
MS docs on Software RAID
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
ik ga die documenten eens doorlezen (als ik tijd heb tussen het werk door)
maar heeft iemand anders nog ideeen?
/edit: Net even gecheckt, en 't is niet het serienummer. Misschien kun je erachter komen via het Bus en Doel/Target nummer, welke staan voor respectievelijk het kanaal en master/slave.
[ Voor 22% gewijzigd door Nielson op 29-06-2006 21:08 ]
is dit ook voor windows 2k? want als ik diskpart in mijn cmd window invoer gebeurd er helemaal niks.Nielson schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 20:03:
Misschien krijg je meer info via de command line utility DISKPART. Als je deze start krijg je via het commando LIS DIS een overzicht van je schijven, met SEL DIS 2 selecteer je de tweede schijf waarna je met DET DIS info over de schijf krijgt. Bij Schijf-id staat dan iets wat lijkt op een serienummer, kan 't hier alleen niet controleren (laptop).
/edit: Net even gecheckt, en 't is niet het serienummer. Misschien kun je erachter komen via het Bus en Doel/Target nummer, welke staan voor respectievelijk het kanaal en master/slave.
Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.
en dan dat toevoegen, kan dat gewoon zonder dat de data verloren gaat?
Verwijderd
Thumbnailed of maximaal 600 pixels breed, anders valt de afbeelding buiten de rand van de outlay en zo had ik nog geen goed zicht op je schijfbeheer.
beste downsampling van 1280x1024 is 600x480 of 1024x768 is 512x384
PS: Ik ben ook niet zo geweldig over het feit dat je achter een der RAID schijven een kleine partitie aanmaakt van nog geen 2 gig. Dat verstoord de IO balancing omdat alle RAID5 disks niet gelijkmatig aangesproken worden en zeker niet als er handles open staan op je kleine partitie
Dit kan ook lijden tot fouten. Het beste is als alle 3 de schijven eenzelfde LDM hebben en je eerste RAID5 schijf wijkt af.
Optie; het beste wat je kunt doen is de 'niet meewerkende schijf' zijn SMART uitlezen en als deze goed is zou ik hem gaan zerofillen met de ISO van killdisk (freeware). Daarna de schijf als nieuw aanmelden en de RAID rebuilden. Als jij je werk goed hebt gedaan is de kans heel aanzienlijk dat ook dit probleem opgelost kan worden.
PS: Zero-fillen doodt de LDM database aan het eind van de disk zodat WIndows hem niet meer herkent als ooit zijnde RAID disk.
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2006 08:35 ]