Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Telfort SPOT Edge service voor €9.50

Pagina: 1
Acties:

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-10 14:12

Ross

Live Life

Topicstarter
Ik zie op de site van Telfort een nieuwe service genaamd SPOT.
Op dit moment staat er een actie van €9.50 onbeperkt breedband internetten op je mobiel.

Volgens mij moet je wel persee een 2 jarig abo met minimaal telfort 200 nemen. Ik weet ook niet hoe lang je die prijs betaalt.

Hebben mensen al ervaringen met spot? Hoe is de snelheid. Dekking (zou landelijk moeten zijn).

ola

Verwijderd

yah schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:27:
Op dit moment staat er een actie van €9.50 onbeperkt breedband internetten op je mobiel.

Volgens mij moet je wel persee een 2 jarig abo met minimaal telfort 200 nemen. Ik weet ook niet hoe lang je die prijs betaalt.

Hebben mensen al ervaringen met spot? Hoe is de snelheid. Dekking (zou landelijk moeten zijn).
dekking is niet veranderd. gewoon even testen met een prepaykaart. zeer wisselend

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik vond alleen deze:
Maximaal online-bundel van 1 GB van € 27,50 nu voor € 9,50 per maand (actie!)
I.c.m sommige toestellen en bundels. Dus niet onbeperkt maar maximaal 1 GB!

Een telfort SPOT-edge service heb ik niet kunnen vinden, dus ik denk dat het hetzelfde is als hierboven.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
yah schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 09:27:

Dit is al sinds het begin van het jaar zo :?

Dus het is geen nieuwe actie ofzo?! Ze zijn, beperkt, beperkt de concurentie met t-mobile aangegaan, alleen hebben ze er geen aandacht aan geschonken en niet de publiciteit bij gezocht.

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Heb reactie gepost in het groter edge topic.

[ Voor 128% gewijzigd door REDFISH op 29-06-2006 01:08 ]