Toon posts:

welk systeem??? [600¤]

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb nu een laptop met 32 mb geheugen van videokaart maar die is te slecht voor nieuwe games daarom wil ik een nieuw systeem hebben wat goed werkt met spellen zoals farcry/counterstrike source/gta san andreas mijn budget is tot 600€ zou iemand mijn kunnen adviseren :? :?

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-02 22:20

jotheman

Was like that when I got here!

De best-buy guide kan je daarin adviseren. En bold heb niet echt voor aandacht... helaas...

I see dead pixels...

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:41

lasharor

7 december 2004

ruik ik iets of doen jullie dat ook.

het is volgens mij een slotje

Verwijderd

Je kan ook zelf proberen iets uit te zoeken...
Tweakers.net heeft een hele goede PriceWatch...

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Alle prijzen van onderdelen kun je inderdaad vinden in de Pricewatch. Zoek eens uit wat bij elkaar past en lees reviews en benchmarks.
Vind je dat te moeilijk, verdiep je er dan in, of ga naar de Mediamarkt ofzo, en laat je daar voorlichten en koop een kant en klaar systeem. Dan heb je minder waar voor je geld, maar het is wel makkelijker.

Misschien moet je Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? eens doorlezen.

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09-2025

blizt

Wannabe-geek

Wil je een laptop of een desktop als nieuwe pc?
Voor een gewone pc:
Game pc tot € 600
Desktop gezocht tussen 600 en 650 euro (wel jouw budget, maar niet echt een gamepc - toch misschien interessant)

Voor een laptop heb je denk ik toch wel iets meer budget nodig, kijk eens in Game laptop tot 1000 euro.

United we stand, and divided we fall

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

lasharor schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 08:08:
ruik ik iets of doen jullie dat ook.

het is volgens mij een slotje
En een waarschuwing voor jou om dat te roepen en een voor mij omdat ik weer op jou reageer.

Systeem | Strava

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Allereerst welkom op GoT Roykuuh!

Wat heb je zelf zoal nagezocht? Denk bijvoorbeeld aan reviews van processors, moederborden en dergelijke... ;) We willen je wel helpen, maar we zijn geen helpdesk hier, dan had GoT wel een telefoonnummer om te bellen... ;) Lees ook (zoals eerder gezegt) Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? even door voor wat meer info hierover... :)

Overigens is voor tegenwoordig 600 euro eigenlijk een vrij klein budget. Misschien kan je ook even doorsparen en dan later een duurdere machine aanschaffen?

offtopic:
Zou je trouwens de [ b] en [ /b] tags willen verwijderen uit je startpost? Zonder die tags kunnen we jouw bericht ook wel lezen... ;)

[ Voor 28% gewijzigd door CH4OS op 28-06-2006 09:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja ik wil wel eens kijken op pricewatch maar heb helemaal geen verstand van hardware

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:17
Dan stel ik voor dat je alle hardware FAQ's hier op GoT doorleest (die staan bovenin elk subforum) en vele reviews op diverse sites, zoals tomshardware.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 10:45:
ja ik wil wel eens kijken op pricewatch maar heb helemaal geen verstand van hardware
Lees daarom veel reviews, laat je goed informeren door die reviews en maak op basis daarvan jouw keuze... ;)

Aan de pricewatch heb je niet zo heel gigantisch veel nog, je krijgt dan alleen de prijzenplaatjes bij producten te weten, meer niet... :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Zie de FAQ: Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? :)

En alsjeblieft, alleen die topictitle al :X

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.