Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Yo,

Laatst kwam ik op het Car Pc terecht en ik zag hier een programma genaamd MapMonkey staan. MapMonkey draait gewoon goed in Windows, maar navigeert toch met een ontvanger (bv. de BU-303). Nu gaan wij binnenkort op vakantie en dus dacht ik, als ik dit nou op mijn moeders laptop kan laten werken met deze receiver, dan hadden we gewoon navigatie in de auto. Dus ik probeerde MapMonkey te downloaden, maar dit bleek betaald te zijn. Dus ik probeerde Freedrive maar de maps bleken betaald te zijn. Nu mijn vraag: Is er ergens een freeware navigatieprogramma te downloaden (geen illegale links aub) met gewoon gratis en legale maps(bv. voor europa)?

(O+ hoop dat ik niks doe wat niet mag O+)

Alvast Bedankt,

Jeffrey _/-\o_

• lexophilia
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-03-2023
Uuhm jah met dat probleem zat ik ook al...Mapmonkey zat bij centrafuse(front end) in, maar bevatte alleen maar maps voor US/UK...tjah daar heb ik hier niks aan :)
Hevig opzoek gegaan naar NL maps maar tevergeeft alleen maar dik betaald..

Ik denk dat als je het legaal wilt doen toch echt naar de winkel toe moet om GPS software te kopen(ik gebruik VIA MICHELIN op mijn carputer) aangezien dit de enige oplossing is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu maps voor Destinator gevonden, maar deze krijg ik niet werkend in freedrive. Kan ik dan ook ergens MapMonkey(legaal) downloaden en ze daarin gebruiken? Of is dat nu ook al betaald geworden? Want zoveel willen mijn ouders niet betalen( :7 ).

_/-\o_ voor de reply

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 13:41 . Reden: bedankt ]

Verwijderd

Topicstarter
/me geeft een subtiel schopje