[t-mobile] Opeens geblokkeerde telefoon!

Pagina: 1
Acties:
  • 395 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 16:59

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Vanmorgen en vanmiddag kon ik nog gewoon bellen, sms-en enz...

Nu was ik vanavond onderweg naar mijn vriendin en opeens vertelt ze me dat ze me geen sms kon sturen.
Nu probeerde ik er een naar haar te sturen, en ook dat mislukte.
Bellen kan ik ook niet meer, dan krijg ik zo'n bandje van T-Mobile Incasso te horen...

Reden zou misschien kunnen zijn dat de aankomende rekening iets te hoog is. De Overige Kosten die ik op My T-Mobile zie, zijn aan de hoge kant, rond de 140 euro.

Verder zijn mijn rekeningen netjes betaald allemaal, altijd op tijd op 2 keer na in 4 jaar.

Morgen, de 28e, krijg ik weer mijn nieuwe minuten en sms-jes.
De rekening dien ik dan te betalen voor de 13e meestal van de daaropvolgende maand. Dus pas in juli.

Waarom blokkeert T-Mobile zomaar? Mag dit zomaar?

Wie heeft dit ook weleens meegemaakt?

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino
  • Laatst online: 13-06 15:15
Mjah, heb ik wel eens gehad dat een automatische incasso niet gelukt was. Sluiten ze je eerst af en sturen dan pas een brief.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 14-06 16:59

freddyathlon

McLaren Mercedes

Topicstarter
Pino schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 00:23:
Mjah, heb ik wel eens gehad dat een automatische incasso niet gelukt was. Sluiten ze je eerst af en sturen dan pas een brief.
Nee, zo is het niet.
Ik betaal zowiezo per acceptgiro. De rekening, die nu aan de hogere kant gaat worden, krijg ik meestal pas rond de 1e van de volgende maand, en dien ik dan voor de 13e te hebben betaald zo ongeveer.
Heb dus nog geen rekening gezien!

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ja, dat mag. Als de kosten van de lopende factuur hoog zijn en de provider een risico ziet in de betaling, dan kan deze je afsluiten. Meestal gaat dat gepaard met de mogelijkheid om een voorschot te betalen op het factuurbedrag, waarna je direct weer aangesloten kunt worden.
Het is wel zo netjes van een provider om die mogelijkheid eerst aan te bieden, zonder direct tot afsluiten over te gaan.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nisei
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-03 13:19
Maar freddyathlon betaalt per acceptgiro en T-Mobile heeft geen inzicht in zijn financiele status dus waar ligt de grens voor T-Mobile? Misschien heeft hij wel 3 miljoen op z'n rekening staan dus ik kan me niet voorstellen dat hij om die reden wordt afgesloten. Als ze dat bij mij zouden doen zou ik wel heel snel naar een andere provider overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-06 21:43
beter dan dat je sim is gejat en er 100 miljoen uur gebeld wordt met oesboliestan.

Kan je de klantsenservice niet bellen?

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:31

EraZor

Don't mention the war

kieltju schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 00:54:
beter dan dat je sim is gejat en er 100 miljoen uur gebeld wordt met oesboliestan.

Kan je de klantsenservice niet bellen?
Niet met z'n mobiel iig.... :Z

Maar goed: vind 't ook wel érg vreemd dat ze je zonder opgaaf van redenen afsluiten omdat je kómde factuur hoog zal zijn...stuur dan een waarschuwing in de trant van "je komende factuur is inmiddels gestegen tot een xxx bedrag.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-02 10:30

Strikie

Athletics

Als het goed is verstuurd T-mobile eerst een sms dat je factuur niet betaald is en je een aantal dagen respijt krijgt.
Daarna worden je uitgaande oproepen (en sms) geblokkeerd,je bent nog wel bereikbaar als het goed is.
Eerst je factuur betalen dan word je weer gedeblokkeerd.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-06 14:22
Strikie schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:15:
Als het goed is verstuurd T-mobile eerst een sms dat je factuur niet betaald is en je een aantal dagen respijt krijgt.
Daarna worden je uitgaande oproepen (en sms) geblokkeerd,je bent nog wel bereikbaar als het goed is.
Eerst je factuur betalen dan word je weer gedeblokkeerd.
Humm Incasso proces is ongeveer zo (kan bij stonnering Auto Incasso korter zijn!!):
Proces in dagen kan verschillen en hangt af van de betaalhistorie van de klant!

Dag 1: Factuur
Na Dag 10: Herinnering
Na Dag 20: Aanmaning en RIP Blokkade (Roaming, International and PremiumNumber Calls), ook een vermelding bij Preventel. Ook administratie kosten (a 15 euro)
Na Dag 25/30: Incasso SMS / IronLady
Na Dag 40: ACD Blokkade (Als je deze hebt gehad, kan je geen zak meer)
Na betaling heraansluitingskosten: 25 euro!
Hierna kan het rap gaan (ik vermeld geen dagen meer) vanaf hier wil je niet komen!! (Notitie BKR enzo)
- Een (dreig)brief met als er niet betaald een overdracht naar een extern incasso bureau
- Overdracht Incasso Bureau
- Eventueel beeindiging contract, afkoopsom contract wordt opgemaakt .

Uit me hoofd was dat het proces ongeveer!

[ Voor 3% gewijzigd door nils7 op 03-08-2006 17:27 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Groot lachertje bij die T-mobile. Ik heb zelfs via kortgeding/geschillencommissie uiteindelijk mijn recht/gelijk moeten halen door een aantal grove fouten hun kant. Hierbij werd dus mijn telefoonnummer geblokkeerd doordat ik een 'hoge factuur' zou krijgen. 3 maanden later was mijn nummer dus nog steeds niet gedeblokkeerd, maar dus wel al 3 maanden belminuten komen te vervallen (3x 400 minuten). Inmiddels hadden ze mijn 2de nummer opgezegt, voor beide partijen totaal onbekend wie daartoe de opdracht had gegeven (stilzwijgende verlenging).

Ze hebben daar dus geen vast bedrag, ik had schriftelijk van hun te horen gekregen dat dit 500 euro zo zijn, maar andere keer was dit weer 100 euro. Lijkt mij sterk dat dit aan het soort abbo ligt, gezien betrefftend abbo een 150minuten pakket was (35 euro). Wel werd er gezegt dat deze 'actie' in de AV staat, wat ik nooit heb kunnen terugvinden (ik praat over AV 2001).

Ze maakte zelfs de mooie blunder met bergen cijfers te komen en vage berekeningen, maar toen er werd gevraagt naar een specificatie/opbouw berekening hadden ze die niet :S

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-06 21:43
EraZor schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:09:
[...]

Niet met z'n mobiel iig.... :Z
Dat vraag ik me af. Je kan bijv ook nog 112 bellen als je afgesloten ben. Lag me bij dat toen ik afgesloten was ook gewoon met de KS kon bellen.

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

Pagina: 1