Vanmorgen en vanmiddag kon ik nog gewoon bellen, sms-en enz...
Nu was ik vanavond onderweg naar mijn vriendin en opeens vertelt ze me dat ze me geen sms kon sturen.
Nu probeerde ik er een naar haar te sturen, en ook dat mislukte.
Bellen kan ik ook niet meer, dan krijg ik zo'n bandje van T-Mobile Incasso te horen...
Reden zou misschien kunnen zijn dat de aankomende rekening iets te hoog is. De Overige Kosten die ik op My T-Mobile zie, zijn aan de hoge kant, rond de 140 euro.
Verder zijn mijn rekeningen netjes betaald allemaal, altijd op tijd op 2 keer na in 4 jaar.
Morgen, de 28e, krijg ik weer mijn nieuwe minuten en sms-jes.
De rekening dien ik dan te betalen voor de 13e meestal van de daaropvolgende maand. Dus pas in juli.
Waarom blokkeert T-Mobile zomaar? Mag dit zomaar?
Wie heeft dit ook weleens meegemaakt?
Nu was ik vanavond onderweg naar mijn vriendin en opeens vertelt ze me dat ze me geen sms kon sturen.
Nu probeerde ik er een naar haar te sturen, en ook dat mislukte.
Bellen kan ik ook niet meer, dan krijg ik zo'n bandje van T-Mobile Incasso te horen...
Reden zou misschien kunnen zijn dat de aankomende rekening iets te hoog is. De Overige Kosten die ik op My T-Mobile zie, zijn aan de hoge kant, rond de 140 euro.
Verder zijn mijn rekeningen netjes betaald allemaal, altijd op tijd op 2 keer na in 4 jaar.
Morgen, de 28e, krijg ik weer mijn nieuwe minuten en sms-jes.
De rekening dien ik dan te betalen voor de 13e meestal van de daaropvolgende maand. Dus pas in juli.
Waarom blokkeert T-Mobile zomaar? Mag dit zomaar?
Wie heeft dit ook weleens meegemaakt?
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200