Ik moet voor een bepaalde universiteit (met een heel brak ICT beleid) een webapplicatie ontwikkelen in asp 3.0 (vbscript). Het probleem is dat Server.Execute maar half lijkt te werken. Zelf een simpel scriptje werkt niet.
Een script met de volgende code:
En een script redirect.asp met de volgende code:
Geeft als output: PAGE 2I'M BACK
Wat is er in hemelsnaam met PAGE 1 gebeurd? In mijn applicatie gebruik ik Server.Execute om een aantal tabellen weer te geven. Op mijn locale pc werkt het perfect, echter, op de server overschrijft het tweede script alles wat ervoor is uitgevoerd. Mijn locale pc draair WinXP met IIS 5.1, de server draait Server 2003 met IIS 5.0 (voor zover ik weet toch).
Heeft dit te maken met een of andere vage instelling van Server 2003? (Heb zelf enkel ervaring met linux servers, dus heb geen idee of dit een mogelijkheid is).
Een script met de volgende code:
Visual Basic:
1
2
3
| Response.Write("PAGE 1") Server.Execute("redirect.asp") Response.Write("I'M BACK") |
En een script redirect.asp met de volgende code:
Visual Basic:
1
| Response.Write("PAGE 2") |
Geeft als output: PAGE 2I'M BACK
Wat is er in hemelsnaam met PAGE 1 gebeurd? In mijn applicatie gebruik ik Server.Execute om een aantal tabellen weer te geven. Op mijn locale pc werkt het perfect, echter, op de server overschrijft het tweede script alles wat ervoor is uitgevoerd. Mijn locale pc draair WinXP met IIS 5.1, de server draait Server 2003 met IIS 5.0 (voor zover ik weet toch).
Heeft dit te maken met een of andere vage instelling van Server 2003? (Heb zelf enkel ervaring met linux servers, dus heb geen idee of dit een mogelijkheid is).