Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik zou graag mij een pda aanschaffen die ook moet dienst doen als gps. Ik zou er ook mee moeten verbinding kunnen maken met mijn draadloos netwerk. En ten slotte zou ik er ook graag mijn mp3tjes mee afspelen.
Nu onlangs stond er in de ct een artikel over pda's, mijn oog was gevallen op de Asus MyPal A636, volgens de uitleg in de ct was dit de ideale pda voor mij.
Nu het probleem is in België is deze de komende 4 maand nog niet verkrijgbaar.
In de winkel hebben ze me de hp IPAQ hx2790 aangeraden, volgens de documentatie die ik daar heb gekregen zou deze pda volledig aan mijn behoefte voldoen. Deze documentatie is van hp zelf, dus de uitleg zal wel subjectief zijn :-).
Graag zou ik even van jullie willen weten of deze hp IPAQ hx2790 aan mijn wensen zou voldoen.

Alvast hartelijke dank
Groetjes

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Post dan even netjes de specificaties en wat je zelf al hebt uitgezocht aub. Niet dat we lui zijn maar om nou elke vraag door Google te halen voor gegevens; dat zou je zelf ook al hebben kunnen doen en conclusies trekken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:13:
Post dan even netjes de specificaties en wat je zelf al hebt uitgezocht aub. Niet dat we lui zijn maar om nou elke vraag door Google te halen voor gegevens; dat zou je zelf ook al hebben kunnen doen en conclusies trekken.
mja dat is het hem net volgens de specificaties voldoen beiden aan mijn wensen, maar ja betrefende de asus had ik een mening van ct magazine, maar over de hp stond er niets in daarmee was de vraag of iemand die deze pda heeft tevreden erover is dat het wlan goed werkt, de gps en dat het geluid voor de mp3jes aanvaardbaar is