Op zaterdag 27 januari 2001 11:09 schreef Femme het volgende:
Je moet ff geduld hebben. Linux gebruikers worden statistisch gezien later wakker dan normale mensen, dus je moet niet om 9 uur reacties verwachten

.
LOL

Kon je nog wel eens gelijk in hebben ook

Ik heb btw net de statistieken bekeken en ik vroeg me af hoeveel % v/d tweakers wel eens met een non-M$-OS naar de site zijn gesurfed (dat is mogelijk ook op te nemen in de stats). Verder vroeg ik me af hoeveel pageviews met een NON-M$-OS worden bekeken, en hoeveel met NON-IE worden bekeken. (dit oa in het kader van mijn VOBIS post). Een probleem is hierbij dat opera 5 steeds meer gebruikt wordt, en deze zich vaak als IE identificeerd. (dan is het aandeel NON-IE browsers dus niet correct te achterhalen)
Anyway, back on topic:
De 2e HD zou ik gebruiken voor redhat (hoeft niet helemaal, 2 a 3 gig ext2 is genoeg, en dan 256 mB swap. De rest van die HD 2 gig kan FAT32 of ook ext2)
lilo kun je als bootmanager kiezen. Als je deze in hda plaatst kun je kiezen mbv lilo tussn w2k en redhat.
Je kunt lilo ook in hdb1 zetten (je redhat bootparitie). Dat moet je een extra bootmanager gebruiken om tussen w2k en redhat te kunnen kiezen (bijvoorbeeld bootmagic).
Het is ook mogelijk om linux toe te voegen in het w2k menu, maar dat is wat lastiger. (die vraag is al eerder aan de orde geweest dus die kun je vinden met de search optie).
suc6, en zie ook links hieronder in m'n sign. o.a. hfst 3 v/d userguide.
linux Mandrake 7.2 kan ik btw aanbevelen ipv redhat 7.0.