Toon posts:

Geluidskaart doet opeens niks meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vond Windows Live Messenger irritant worden dus die had ik verwijderd, en opeens doet mijn geluid het niet meer.

Als ik bijv. Windows Media Player op start zegt ie: Probleem met geluidsapparaat opgetreden :S bij winamp zegt ie: Bad Directsound Driver, please install proper drivers or select another device in configuration Error code : 88780078.

Wat nu te doen? Ik heb de cd erin gedaan en drivers opnieuw geinstalleerd, pc al meerdere keren opnieuw opgestart:S ik heb onboard geluid en geen specifieke kaart erin zitten :S dus ik weet echt niet waar het aan kan liggen |:

BvD, Tomm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Welke OS gebruik je?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
WinXpHome!

Oh ik heb wat dingen geprobeerd, drivers geupdate, andere drivers, nog niks, toen weer uit en aangeschakeld, pc opgestart nog niks. Toen dacht ik ach waarom niet, vorig stuurprogramma gebruiken, hij doet het nu weer!

Het topic hoeft daarbij nog niet dicht van mij, want ik ben nog steeds benieuwd waarom hij het opeens niet meer deed?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 20:13 ]