Toon posts:

IRQ madnes IRQ 9 door 7 devices in gebruik

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Win2K dus nu draaiend en alles werk behalve mxstream dat het even heeft gedaan (een middag) en nu weer niet, nu was ik alles aan het na lopen en viel me op dat er 7 devices op IRQ 9 zaten, sound, video, netwerk, en ng wat usb en drive controlers.
Ik heb in de BIOS geprobeert de boel aan te passen en dat had geen effect, en in windows is de optie om de IRQ aan te passen grayed-out, Dus.... service pack 1 geinstaleert en alle nieuwe drivers van alles ook, mooi kut dus....
graag help:) :'(

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 17:07
Bij mij zitten er ook 7 devices onder IRQ 9 (W2K). Geen problemen en Mxstream werkte in één keer. Ik geloof dat je deze vraag misschien beter bij het OS gerelateerde forum kunt stellen? W2K stelt, geloof ik, door dat ACPI alles zelf in, en kan heel wat devices aan onder één IRQ. Wordt er onder 'computerbeheer' aangegeven dat er conflicten zijn?

Ah, het valt me op dat je 'carrera' hebt verbeterd:)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
ja heb ik verbeterd:)
maar nu moet ik maar eens gaan slapen, fuck hey ben alweer veel ste lang wakker*)

edit:

enehh geen conflicten alles al veel ste vaak na gekeken!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Ehm eigenlijk is de oplossing heel simpel... Gooi ACPI uit in je bios, reinstall win2k... en niet alles zit meer op 1 IRQ....

En om daar zeker van te zijn moet je na de eerste reboot tijdens de install van win2k op F5 drukken.....(Waar onderaan in je beeld staat dat je op F6 moet drukken om een niet M$ SCSI/RAID driver te laden) dan kan je het type pc kiezen... gewoon standaard pc kiezen en klaar!

webOS all the way!