Ik ben bezig met een site waarvan ik gegevens uit een database lees en de waarde weergeef in een textbox. Op deze manier zijn de gegevens te veranderen en kunnen ze na verandering weer worden terug gezet in de database. Alles werkt correct behalve 1 ding, als ik de gegevens opvraag zet ik ze in een array om ze vervolgens in de database te kunnen zetten. Het lukt mij echter niet om de gegevens in een array te zetten nadat ze gewijzigd zijn. Iemand van jullie een idee hoe het moet?
Voor de zekerheid de code
Voor de zekerheid de code
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
| while ($lessen = mysql_fetch_array($lessen_db)) { ?> <input name="id" type="hidden" value="<?php echo $lessen['ID']; ?>" /> <input name="dag" type="text" value="<?php echo $lessen['dag']; ?>"> <input name="datum" type="text" value="<?php echo $lessen['datum']; ?>"> <input name="begintijd" type="text" value="<?php echo $lessen['begintijd']; ?>"> <input name="eindtijd" type="text" value="<?php echo $lessen['eindtijd']; ?>"> <?php //$_SESSION['lessen_1'] = array(); $id = $lessen['ID']; $dag = $lessen['dag']; $datum = $lessen['datum']; $begintijd = $lessen['begintijd']; $eindtijd = $lessen['eindtijd']; $_SESSION['lesse_1'][$id] = array (dag => $dag, datum => $datum, begintijd => $begintijd, eindtijd => $eindtijd); } ?> <input name="wijzigen_1" type="submit" value="Wijzigen"> </form> |