Autopivot functie van Samsung tft hoe gaat dat op een apple?

Pagina: 1
Acties:

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Aangezien ik veel mijn lcd kantel van portrait naar landscape en omgekeerd, ben ik erg blij dat de nieuwe samsung 19 lcd's een autopivot functie hebben maw hij draait zelf het beeld mee zodra je kantelt :)

Dus niet steeds met software nog eens zelf de draairichting bepalen

Hoe zit dat met Apple eigenlijk, ik vermoed namelijk dat er software bij de lcd zit (voor onder XP) die het beeld verandert. Zou zoiets er ook voor apple bijzitten, of zit dat misschien al standaard in OSX?

Maw heeft iemand al zo'n samsung gezien op een mac?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• b0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-01 12:09

b0p

Heb zelf de SyncMaster 770P als extern scherm op mijn iBook G4. Bij deze monitor krijg je Magicrotation software voor WinXP. Deze software is niet voor de Mac beschikbaar (althans de laatste keer dat ik er naar gezocht heb).

Als je de monitor dus draait zie je wel een on-screen boodschap waarin vermeld wordt dat het scherm zojuist gekanteld is, maar zul je ook nog even handmatig het scherm moeten kantelen in de System Preferences/Systeemvoorkeuren.

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
He jammer, nou ja hopelijk in de toekomst

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 10:41

chem

Reist de wereld rond

Je kan iig nog wel een scriptje maken die met, ik noem maar wat, F5 en alt-F5 je scherm 90 cw en 90 ccw draait.
Niet geweldig, maar werkt wel.

Anders zul je het 'event' op 1 of andere manier moeten achterhalen, maar ik zou niet weten hoe samsung dat doet.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.