Het idee:
Een oude witte lelijke midi tower omtoveren tot een pimp pc.
Het thema:
The fast the furious
De kleuren:
Buitenkant donkerblauw metalic en de binnenkant zilver metalic. Neon kleur en de led fan kleur word wit
Verder:
Zijpaneel er in maken, custom made frontpaneel maken van (waarschijnlijk) mdf, voorin een fan bouwen met aan de buitenkant gaas met daarachter zwart stof. 2 neon buizen erin om de boel mooi te verlichten.
Wat komt erin:
Nog geen idee, mijn oude pc heeft de geest gegeven dus ik moet nog ff sparen voor een paar onderdelen.
Deel 1:
Eerst alles strippen, dan krijg je zoiets

Dan alles schuren, btw nog een enorme ***** klus
en dan nog wat rommel er af slopen

(Het enigste is dat ik zelf op de foto`s sta...)
Het resultaat is nu een case die netjes geschuurd is, de zijpanelen enzo zijn opgeruwt en dus klaar om verder bewerkt te worden. Dan de primer er op en dan spuiten. Daarna ga ik pas aan het frontpaneel werken.Binnenkort es naar de doe t zelf boer wat spullen halen. Het enigste is dat ik vrijdag 2 weken op vakantie ga en dat het project even stil zal liggen.
Als jullie nog ideen hebben of opmerkingen of wat dan ook, heel graag.
Ook maar hopen dat ik snel toestemming krijg!
Edit: Ik heb nergens aan niemand wat gevraagd voor dit topic dus moet ik dit eerst in SM zetten? Iig srry als het wel moet...
Een oude witte lelijke midi tower omtoveren tot een pimp pc.
Het thema:
The fast the furious
De kleuren:
Buitenkant donkerblauw metalic en de binnenkant zilver metalic. Neon kleur en de led fan kleur word wit
Verder:
Zijpaneel er in maken, custom made frontpaneel maken van (waarschijnlijk) mdf, voorin een fan bouwen met aan de buitenkant gaas met daarachter zwart stof. 2 neon buizen erin om de boel mooi te verlichten.
Wat komt erin:
Nog geen idee, mijn oude pc heeft de geest gegeven dus ik moet nog ff sparen voor een paar onderdelen.
Deel 1:
Eerst alles strippen, dan krijg je zoiets

Dan alles schuren, btw nog een enorme ***** klus

(Het enigste is dat ik zelf op de foto`s sta...)
Het resultaat is nu een case die netjes geschuurd is, de zijpanelen enzo zijn opgeruwt en dus klaar om verder bewerkt te worden. Dan de primer er op en dan spuiten. Daarna ga ik pas aan het frontpaneel werken.Binnenkort es naar de doe t zelf boer wat spullen halen. Het enigste is dat ik vrijdag 2 weken op vakantie ga en dat het project even stil zal liggen.
Als jullie nog ideen hebben of opmerkingen of wat dan ook, heel graag.
Ook maar hopen dat ik snel toestemming krijg!
Edit: Ik heb nergens aan niemand wat gevraagd voor dit topic dus moet ik dit eerst in SM zetten? Iig srry als het wel moet...
[ Voor 16% gewijzigd door Joopieboy op 27-06-2006 19:24 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!