Toon posts:

Contactenlijst van msn

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen,

Ik heb een website ontwikkeld voor tweedehands studieboeken spam. Er is een pilot gedraaid op de HAN (Hogeschool Arnhem en Nijmegen) en dit was een groot succes. Nu wil ik de site landelijk gaan maken. Om dit een beetje te laten werken heb ik uiteraard naamsbekendheid nodig.

We kennen allemaal Hyves. Zij gebruiken een hele slimme methode om anderen attent te maken op Hyves. Zodra je inlogt krijgen al je contacten uit je contactenlijst van msn(mits je dit gebruikt) een email. Dit wil ik ook graag in mijn site implementeren. Heel makkelijk gezegd, maar hoe doe ik dat in hemelsnaam en mag dat wel zomaar? Ik heb al wat opgezocht over het msn protocol en dat vind ik best pittig. Zijn hier standaard scripts voor?

Hopelijk kan iemand mij helpen met deze vragen. Als iemand nog meer manieren weet voor naamsbekendheid dan vind ik dat natuurlijk leuk om te horen!

Alvast bedankt! _/-\o_

[ Voor 2% gewijzigd door BtM909 op 27-06-2006 18:19 ]

• Suaver
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-11-2025

Suaver

jokecoat

offtopic:
Ik irriteer me anders knap aan al die spam mails van Hyves..

You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom uberhaupt op spam achtige wijze contacten vergaren. In je marketing-strategie moet je eens gaan kijken hoe je het beste jouw doelgroep in heel Nederland kan benaderen. Bij Hyves is de doelgroep iedereen die msn-t, dus dat is vrij makkelijk maar totaal niet te vergelijken met wat jij wilt bereiken ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

BtM909 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:29:
Waarom uberhaupt op spam achtige wijze contacten vergaren. In je marketing-strategie moet je eens gaan kijken hoe je het beste jouw doelgroep in heel Nederland kan benaderen. Bij Hyves is de doelgroep iedereen die msn-t, dus dat is vrij makkelijk maar totaal niet te vergelijken met wat jij wilt bereiken ;)
Waarom niet, ik zie wel veel HBO'rs hyven hoor.... ik denk dat je via hyves uitstekend de doelgroep kan aanspreken... :) wat is de gemiddelde leeftijd daar, iets van 18/19 ? Veel beginnende HBO'rs dus.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand schijnt zich te storen aan dit fenomeen. Niet dat ik heb gehoord. Over het algemeen zijn MSN gebruikers studenten...dus mijn doelgroep. Doe het dus lekker toch, hahaha :).

Nee, zonder dollen. Ik ben mij er van bewust dat het ook bij mensen komt die het niets aangaat. Echter doet hyves dit ook. Ik denk dat dit wel gaat werken.

Bedankt voor de snelle reacties btw ;)

PS: En wat is TR trouwens?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 18:43 ]

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:00

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 18:42:
Niemand schijnt zich te storen aan dit fenomeen. Niet dat ik heb gehoord. Over het algemeen zijn MSN gebruikers studenten...dus mijn doelgroep. Doe het dus lekker toch, hahaha :).

Nee, zonder dollen. Ik ben mij er van bewust dat het ook bij mensen komt die het niets aangaat. Echter doet hyves dit ook. Ik denk dat dit wel gaat werken.

Bedankt voor de snelle reacties btw ;)

PS: En wat is TR trouwens?
Als je nog niemand kent, schrijf mij maar op. Ik erger me dood aan spam mails van mensen uit mijn MSN lijst. Ik heb het liefst zo min mogelijk spam, zoals iedereen denk ik. Wat te verhelpen is verhelp ik door fake adressen te gebruiken. Maar om dan toch nog spam van anderen te ontvangen vind ik helemaal erg.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ben je je reply kwijt dan weet je dat het niet in het topic hoorde :/

[ Voor 6% gewijzigd door BtM909 op 27-06-2006 18:55 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ontopic maar weer: TS, wil je msn contacten gaan integreren dan moet je je verdiepen in de technieken die Hyves gebruikt en het MSN protocol. Zo niet, dan moet je maar kijken naar andere promotie-middelen ;)

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-02 18:57
Mag het eigenlijk? Dat iemand mij in zijn lijst heeft staan wil niet zeggen dat ik toestemming geef om mij reclame te sturen.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:40

Zerora

Ik Henk 'm!

ALs je hyves zo'n goeie referentie voor de methode vind, waarom mail je ze niet gewoon om te vragen hoe hun het gedaan hebben? Of waar ze de techniek vandaan hebben?
Misschien kom je nog wat nuttigs te weten. ;)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

Topicstarter
Geef toe.. buiten de wat technische mensen die verstand hebben van internetten etc klaagt niemand er over. Hyves word niet voor niets zo goed verspreid. En ik heb nog nooit wat gelezen enige irritatie over het feit dat zij dit doen. Het is gewoon een goed verspreidingsmiddel.

Daar komt nog bij dat deze site gewoon nuttig is. Geen idiote aanbiedingen, maar gewoon een studentensite.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-02 18:57
Er staan leuke boetes op spammen dus ik zou het toch maar even serieus laten checken door een jurist.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:14:
Geef toe.. buiten de wat technische mensen die verstand hebben van internetten etc klaagt niemand er over. Hyves word niet voor niets zo goed verspreid. En ik heb nog nooit wat gelezen enige irritatie over het feit dat zij dit doen. Het is gewoon een goed verspreidingsmiddel.

Daar komt nog bij dat deze site gewoon nuttig is. Geen idiote aanbiedingen, maar gewoon een studentensite.
Niemand klaagt erover omdat niemand begrijpt dat het een inbreuk op je privacy is. Daarnaast zijn dat soort mensen ook vrij contact geil allemaal, en doen ze maar al te graag mee aan cu2, hyves etc. etc.

Verwijderd

Topicstarter
Dus niemand klaagt, het is legaal, ik krijg meer gebruikers... I don''t see the point :).

Ik snap wel dat het vervelend is maar zeg eerlijk. Wat zou jij doen? Gaan betalen voor zoekmachine marketing of dit?

In ieder geval bedankt voor jullie meningen. Ik noteer het wel. Ik ga ook even vragen of de wat minder experts het ook zo vervelend vinden.

Bedankt allen! _/-\o_

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:27
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 20:25:
Dus niemand klaagt, het is legaal, ik krijg meer gebruikers... I don''t see the point :).

Ik snap wel dat het vervelend is maar zeg eerlijk. Wat zou jij doen? Gaan betalen voor zoekmachine marketing of dit?

In ieder geval bedankt voor jullie meningen. Ik noteer het wel. Ik ga ook even vragen of de wat minder experts het ook zo vervelend vinden.

Bedankt allen! _/-\o_
Ik zou klagen. Ik heb er immers niet om gevraagd. Jij beseft dat een hoop mensen dit mailtje zullen ontvangen die NIET op school meer zitten.

Als je zoiets doet, mail dan naar alle Hoge-Scholen ofzo. Ze hebben allemaal een contactadres. Ga t niet lopen spammen, straks doet elke onbenullige website dat (als voorbeeld, ik noem jou site niet onbenullig)

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Succes iig verder. Wil je weten hoe je hotmail / MSN wilt integreren. De SDK schijnt beschikbaar te zijn via MSDN ;)

Dit topic gaat dicht, aangezien de discussie verzand in een offtopic discussie (maakt het niet minder interessant overigens ;))

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.