Toon posts:

[PHP] stukje rippen via form

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb begrepen dat je via onderstaand script een site kan rippen.
Maar ik heb 1 probleem, de site die ik wil rippen heeft geen directe url, het is het result van een form input. Nu een hidden form kan ik maken, ik weet welke gegevens ik nodig heb om die site te openen, maar als ik die hidden form verstuur (via jscript Myform.send();), dan laadt die pagina ipv geript te worden, zodat ik de pagina in kwestie niet kan aanpassen.

Weet hier iemand raad op?

<?
$file = fopen("maandag.item","r");
$test=FALSE;
if (!$file) {
echo "

Unable to view page :(\n";
exit;
}
while (!feof($file))
{
$line = fgets($file, 2048);
if (eregi('<center>' , $line)) {$test = TRUE;}; //begin zoeken
if (eregi('</center>' , $line)) {$test = FALSE;}; //einde zoeken
if ($test == TRUE)
{
$line = stripslashes($line);
//(strip hier nog meer zooi die je niet nodig heb)
echo $line;
}}
fclose($file);

• Shadowman
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je zult zelf een post-request moeten maken richting de server waarin je de informatie die in het hidden form staat meestuurt.

Je kunt hiernaar kijken met CURL of met fsockopen, maar ik denk zelf dat curl het meest geschikt is ;).

• Cuball
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-02 20:14
ja kan smarty of iets dergelijks gebruiken, maar heb je maar ook enig idee wat bovenstaande code doet ? ik heb er zo men twijfels bij...

"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever"

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
je kan natuurlijk ook de maker mailen. Wanneer je de site ript zonder dat hij er van af weet overtreed je de copyright wet namelijk

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:00

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Voeg dit eens toe:
PHP:
1
mail('author@website.com','Je website','Hey, ik wil graag wat content van je site lenen. Mag dat?');

[ Voor 18% gewijzigd door MueR op 27-06-2006 22:06 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• dingstje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01-2024
Cuball schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 19:01:
ja kan smarty of iets dergelijks gebruiken, maar heb je maar ook enig idee wat bovenstaande code doet ? ik heb er zo men twijfels bij...
Smarty is een template-engine, en is hiervoor niet geschikt.

If you can't beat them, try harder

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:53

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Je hebt begrepen? Je hebt die code dus niet zelf ontwikkelt en je wilt dat wij het probleem voor je gaan oplossen? Zo werkt het hier niet helaas :) Hier draait het om het zelf ontwikkelen van code. Als je support wilt hebben op code die je zelf ergens vandaan hebt gehaald probeert het dan eens bij de maker van dat stukje code :)

Zou je voor een volgende keer eens Programming Beleid door willen lezen (en dan met name Programming Beleid - De Quickstart? Hierin staan een aantal zaken die we van je verwachten voordat je een topic opent.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.