Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-09 08:06
Ik heb de laatste paar maanden steeds meer last van stof in mijn k750i. Het pookje reageert niet meer op naar beneden en af en toe doet het * knopje het ook niet meer.

Heeft iemand ervaring met het stofvrij maken van dit type telefoon? Kan je hem gemakkelijk openmaken en schoonmaken?

• 5mebibyte
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-11 19:12
Jig schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:35:
Ik heb de laatste paar maanden steeds meer last van stof in mijn k750i. Het pookje reageert niet meer op naar beneden en af en toe doet het * knopje het ook niet meer.

Heeft iemand ervaring met het stofvrij maken van dit type telefoon? Kan je hem gemakkelijk openmaken en schoonmaken?
Heb je al eens gekeken bij de elektroboer naar schoonmaak middelen om schakelaars schoon te maken en schoon / stof vrij te houden?

verdwaalde ict'er op elektro!

• Jig
Nee, maar lijkt me niet dat die zo onder de knopjes en tussen/achter et pookje kunnen schoonmaken?

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:18

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ik heb mijnes onder garantie laten schoonmaken.
MOcht je geen garantie meer hebben kun je inderdaad bijvoorbeeld je camera schoonmaak gear gebruiken. Blaasbalg over je schermpje etc....weet niet hoe gevoelig het is, dus blaasbalg kan iig.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Verwijderd

beetje alcohol op en wattestaafje en dan om het pookje schoonboenen. Je mag best een beetje drukken en hij is weer als nieuw!

Werkte top bij mijn K750 :*)

• Jig
Ik heb meer et vermoeden dat er zo een "frontje" van stof onder et echte frontje zit, maar ik zal is ff kijken hoe ik dat met de garantie kan fixen. U wordt bedankt :)

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Je kunt hem altijd nog open maken (zie deze en deze tutorials voor instructies), mocht je garantie request niet baten. Hierna kun je bijvoorbeeld een blikje met samengeperst lucht openmaken in de richting van het pookje om het stof weg te blazen. Je kunt hiervoor uiteraard ook terecht in het centrale K750 topic voor feedback.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.