Hallo iedereen,
Ik zit met een probleempje, ik heb een nieuw systeem aangeschaft met deze specs:
Cooler Master Stacker 830, Zilver
Tagan TG580-U15, 580 Watt, Retail
AMD Athlon 64 X2 Toledo, 4400+, Socket 939, B..
Zalman ZM-2HC2
Corsair TWINX2048-3200C2PT, 2048 MB, DDR, PC3..
Apacer 15-in-1 card reader, Zwart
Western Digital Raptor, 74 GB, 10000 rpm, 16 ..
Asus A8N32-SLI Deluxe
Asus EN7900GTX /2DHT, 512 MB, DDR3, PCI Expre..
BenQ DVP-1650V, ATAPI/E-IDE, Zwart, OEM
BenQ DW1655, ATAPI/E-IDE, Zwart, OEM
Creative SoundBlaster X-Fi Fatal1ty FPS, Reta..
Zalman Reserator 1 Plus
Azerty Montage volledig systeem, 1 jaar, Nee
Logitech Media Keyboard Elite, Zwart, Retail
Maar nu wordt de tweede core niet goed herkent, ik heb geprobeerd of update van chipsetdrivers zou helpen, maar tevergeefs. In apparaatbeheer zegt hij ACPI-pc (Advanced Configuration and Power Interface). En bij taakbeheer staat er maar een. Hij lijkt zeg maar wel iets te kunnen met die andere core wel al, want als ik bruut aan het renderen ben met max zodat de proc echt tegen de 100% aanzit, kan ik wel gewoon msnen en photoshoppen terwijl ik dat op mijn vorige pc niet kon. Dus ik denk niet dat het een hardware matig defect is, maar dat het softwarematig nog iets mist aan de ondersteuning, ik had al verhalen gelezen over misschien incompatibiliteit tussen mobo en proc, maar geen oplossingen en verder ook niks concreets. De winkel waar ik hem kocht heeft er nog nooit van gehoord (www.azerty.nl)
Kan iemand mij helpen alsjeblieft:)?
Ik zit met een probleempje, ik heb een nieuw systeem aangeschaft met deze specs:
Cooler Master Stacker 830, Zilver
Tagan TG580-U15, 580 Watt, Retail
AMD Athlon 64 X2 Toledo, 4400+, Socket 939, B..
Zalman ZM-2HC2
Corsair TWINX2048-3200C2PT, 2048 MB, DDR, PC3..
Apacer 15-in-1 card reader, Zwart
Western Digital Raptor, 74 GB, 10000 rpm, 16 ..
Asus A8N32-SLI Deluxe
Asus EN7900GTX /2DHT, 512 MB, DDR3, PCI Expre..
BenQ DVP-1650V, ATAPI/E-IDE, Zwart, OEM
BenQ DW1655, ATAPI/E-IDE, Zwart, OEM
Creative SoundBlaster X-Fi Fatal1ty FPS, Reta..
Zalman Reserator 1 Plus
Azerty Montage volledig systeem, 1 jaar, Nee
Logitech Media Keyboard Elite, Zwart, Retail
Maar nu wordt de tweede core niet goed herkent, ik heb geprobeerd of update van chipsetdrivers zou helpen, maar tevergeefs. In apparaatbeheer zegt hij ACPI-pc (Advanced Configuration and Power Interface). En bij taakbeheer staat er maar een. Hij lijkt zeg maar wel iets te kunnen met die andere core wel al, want als ik bruut aan het renderen ben met max zodat de proc echt tegen de 100% aanzit, kan ik wel gewoon msnen en photoshoppen terwijl ik dat op mijn vorige pc niet kon. Dus ik denk niet dat het een hardware matig defect is, maar dat het softwarematig nog iets mist aan de ondersteuning, ik had al verhalen gelezen over misschien incompatibiliteit tussen mobo en proc, maar geen oplossingen en verder ook niks concreets. De winkel waar ik hem kocht heeft er nog nooit van gehoord (www.azerty.nl)
Kan iemand mij helpen alsjeblieft:)?