De volgende gegevens
Xorg X Window System Version 7.0.0
Fedora Core 5
KDE 3.5
==/etc/inittab===
id:5:initdefault:
=============
Ik heb problemen met Amsn en ogle (DVD player software) wanneer ik mijn laptop normaal opstart.
Mijn default runlevel is 5 dus hij start dan op in X modus, ik krijg dan keurig in X mode mijn inlog scherm.
Ik log in en krijg dan mijn desktop voor me, maar wanneer ik ogle dan opstart, dan vliegt mijn desktop eruit en gaat hij terug naar de console, zeg maar runlevel 3.
En bij gaim krijg ik deze de foutmelding, als ik het opstart
Error in startup script: unknown color name "white"
(processing "-background" option)
invoked from within
"text $window.info -background white -width 60 -height 30 -wrap word -yscrollcommand "$window.ys set""
(procedure "::pluginslog::draw" line 10)
invoked from within
"::pluginslog::draw"
invoked from within
"if { $initialize_amsn == 1 } {
::pluginslog::draw
}"
(file "pluginslog.tcl" line 205)
invoked from within
"source pluginslog.tcl"
(procedure "reload_files" line 25)
invoked from within
"reload_files"
(file "/usr/local/bin/amsn" line 229)
Maar wanneer ik op mijn desktop zit en ik open een terminal en ik type init 3 in en weer terug ga naar de console en daar startx uitvoer, en dus weer uit kom op mijn desktop in dan gaat het uitvoeren van bovengenoemde programma's wel goed.
Iemand enig idee?
Xorg X Window System Version 7.0.0
Fedora Core 5
KDE 3.5
==/etc/inittab===
id:5:initdefault:
=============
Ik heb problemen met Amsn en ogle (DVD player software) wanneer ik mijn laptop normaal opstart.
Mijn default runlevel is 5 dus hij start dan op in X modus, ik krijg dan keurig in X mode mijn inlog scherm.
Ik log in en krijg dan mijn desktop voor me, maar wanneer ik ogle dan opstart, dan vliegt mijn desktop eruit en gaat hij terug naar de console, zeg maar runlevel 3.
En bij gaim krijg ik deze de foutmelding, als ik het opstart
Error in startup script: unknown color name "white"
(processing "-background" option)
invoked from within
"text $window.info -background white -width 60 -height 30 -wrap word -yscrollcommand "$window.ys set""
(procedure "::pluginslog::draw" line 10)
invoked from within
"::pluginslog::draw"
invoked from within
"if { $initialize_amsn == 1 } {
::pluginslog::draw
}"
(file "pluginslog.tcl" line 205)
invoked from within
"source pluginslog.tcl"
(procedure "reload_files" line 25)
invoked from within
"reload_files"
(file "/usr/local/bin/amsn" line 229)
Maar wanneer ik op mijn desktop zit en ik open een terminal en ik type init 3 in en weer terug ga naar de console en daar startx uitvoer, en dus weer uit kom op mijn desktop in dan gaat het uitvoeren van bovengenoemde programma's wel goed.
Iemand enig idee?