Ik ben me op dit moment aan het verdiepen in de SID700 tokens van RSA. Nu heb ik begrepen dat je hierbij de Authentication Management software krijgt die je kunt installeren op een server om de authenticatie te regelen.
Ik wil het graag op een Terminal Server (2003) gaan installeren, maar aangezien je deze tokens per 10 moet bestellen wil ik eerst weten of het de moeite waard is.
- Zijn deze tokens goed te gebruiken voor een Terminal Server? (geen Citrix)
- Is het mogelijk om bijv. op gebruikersbasis in te stellen wie/wel geen Token nodig heeft? Voor mensen die op een vaste locatie werken wil ik dit graag op IP/HOST uitsluiten, mensen die op meerdere locaties werken met een Token.
Ik hoop dat jullie mij wat meer informatie kunnen geven! alvast bedankt!
Ik wil het graag op een Terminal Server (2003) gaan installeren, maar aangezien je deze tokens per 10 moet bestellen wil ik eerst weten of het de moeite waard is.
- Zijn deze tokens goed te gebruiken voor een Terminal Server? (geen Citrix)
- Is het mogelijk om bijv. op gebruikersbasis in te stellen wie/wel geen Token nodig heeft? Voor mensen die op een vaste locatie werken wil ik dit graag op IP/HOST uitsluiten, mensen die op meerdere locaties werken met een Token.
Ik hoop dat jullie mij wat meer informatie kunnen geven! alvast bedankt!
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 16:50 . Reden: spelfout ]