Samsung Digimax L80

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• N00bDaan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-10-2025
Beste allemaal,

Bij de Postbank hebben ze een spaarsysteem met rentepunten, met deze punten kan je net zoals bij de airmiles voor een aantal rentepunten korting krijgen op artikelen. Ik ben al een tijdje op zoek naar een digitale camera en bij de Postbank hadden ze dus de Samsung Digimax L80 met een korting van 200 euro in de aanbieding. Dit leek mij wel wat en ik ben op zoek gegaan naar informatie, waar ik natuurlijk als eerst op de site van de fabrikant stuitte. Het probleem is eigenlijk dat ik helemaal geen aditionele informatie heb kunnen vinden (zoals reviews e.a.), niet op google en zelfs niet op GoT. Komt dit doordat de camera verouderd is, of het is het gewoon een slechte camera? Hebben jullie enige ervaringen of iets?

Grtz.

I cna tpye 300 worsd pre minute

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ik vraag me eigenlijk hetzelfde af, is er iemand die er een persoonlijke ervaring mee heeft?

[edit] wat me opvalt is de postbank prijs. Ze zeggen dat de camera normaal 400 euro ong kost en dat je met rentepunten maar 200 betaald. Feitelijk is de prijs ongeveer 220 in andere winkels, dus je bent maar 20 euro goedkoper uit. Nu kun je toch geen hol met rentepunten en is 20 euro ook mooi meegenomen, maar reken je iig niet rijk aan postbank aanbiedingen :P

[ Voor 67% gewijzigd door GambitRS op 02-07-2006 22:23 ]

MechWarrior || Monsters Game