[MP3 tag's] m3u playlist volgorde > tracknummering

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tom_G
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-07 15:47
Ik heb een aantal albums staan waarvan ik enkel playlists heb (m3u) maar in de mp3 id3 tag's is er geen verwijzing naar het tracknummer.

Daarom ben ik op zoek naar een programma dat dus playlists opent (eventueel in een batch modus) en alle mp3's daartoe behorend in dezelfde volgorde nummerd in de id3 tags.

Ik heb volgende programma's al geprobeerd, maar geen gelijkaardige functie in teruggevonden:
  • ID3-TagIT 3
  • MP3 Tag Tools 1.2
  • Multi ID3 Tag Editor
  • DioneSS M3U Playlist Editor 2.2b
Iemand een voorstel? Alvast bedankt

ps: eventueel mag ipv de track nummer tag ook de bestandsnaam aangepast worden op basis van de playlist volgorde, bvb
track5.mp3 >> 05. track5.mp3

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-07 17:20
Ik heb al eens een programma hier op GoT geplaats dat een nummer er voor zet A.D.H.V. een playlist.
Zie hier.
Daarna kan je met de meeste tag programma's het tracknummer naar de tag kopieëren.
succes

• Tom_G
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-07 15:47
pinojo123 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:33:
Ik heb al eens een programma hier op GoT geplaats dat een nummer er voor zet A.D.H.V. een playlist.
Zie hier.
Daarna kan je met de meeste tag programma's het tracknummer naar de tag kopieëren.
succes
Een klein beetje omslachtig, maar werkt ook. :)

Heb mp3's uit playlist gewoon gekopierd, en daarna met id3tag it terug het tracknummer uit de bestandsnaam in het tracknummer tag id geplaatst.

Bedankt :)