Toon posts:

[XP]Programma voor wat notes op desktop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het grootste "probleem" is dat ik twee monitoren gebruik. Extended desktop in winxp, met 2x dezelfde achtergrond (rechtermonitor ziet het er iets anders uit, iets lagere resolutie).

Ik heb al ADC (Active Desktop Calender) geprobeerd, maar die verneukt de achtergrond helemaal (stretch, 1 achtergrond alleen links). Als ik stretch kies bij desktop settings in winxp, dan is de achtergrond goed, maar is de tekst van ADC weer veel te smal (onleesbaar).

Iemand die zo een alternatief (simpel) proggie weet waarmee ik dus simpel alleen wat tekst (ter herinnering van dingen die ik nog moet doen) op een dual monitor, extended, winxp desktop, kwijt kan?

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-02 16:15

Cramthabam

Leef en laat leven

Er bestaat iets van een stickynote programma. Kun je mooi de gele briefjes op je desktop zetten.

Verwijderd

Ikzelf gebruik het programma POST-it, en het werkt fantastisch. Met dit programma, kun je gele briefjes op je bureaublad plakken, en een wekkertje als herinnering inschakelen.

Download POST-IT >:)

Verwijderd

Topicstarter
Cramthabam schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:11:
Er bestaat iets van een stickynote programma. Kun je mooi de gele briefjes op je desktop zetten.
Dat werkt ook zo fijn als het een lijst is met meer dan 10 punten (en nee, ik moet niet meer van die punten afwerken, want het zijn er zoveel i.v.m. het organiseren van een evenement en veel last-minute werk).
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:29:
Ikzelf gebruik het programma POST-it, en het werkt fantastisch. Met dit programma, kun je gele briefjes op je bureaublad plakken, en een wekkertje als herinnering inschakelen.

Download POST-IT >:)
Ah kijk. Dat is een lekker simpel programmatje. Tnx dude, erg handig

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 14:57 ]