Ik krijg het niet voor elkaar om Far Cry in Vista spelend te krijgen. ik heb alles nu geprobeerd, met Directx 9.0c, zonder Directx. Met patches en zonder. Ik zou het niet meer weten. Beeld is heel stroperig, gaat eigenlijk frame voor frame. Heeft iemand het spel al werkend gekregen ? Of ben ik ergens iets vergeten ?
ik zelf weet niet de oplossing hiervan. wel weet ik dat er met meerdere spellen problemen zijn i.c.m Vista, maar dit zou ook kunnen komen omdat Vista nog in de Beta fase zit.
Onder de Final wel het Spel wel vlot draaien, met de laatste ATI 7.1 Driver.
Er is echter wel een ander probleem. Bij mij dan, het spel reageert niet op muisbewegingen, dus Jack draait niet. Reactie op muis kliks is er wel gewoon. Patched Unpatched. Ik ga nog even kijken of Setpoint 3.3 vista verwijderen zin heeft.
Er is echter wel een ander probleem. Bij mij dan, het spel reageert niet op muisbewegingen, dus Jack draait niet. Reactie op muis kliks is er wel gewoon. Patched Unpatched. Ik ga nog even kijken of Setpoint 3.3 vista verwijderen zin heeft.
[ Voor 1% gewijzigd door Sir Guinhill op 01-02-2007 12:51 . Reden: gewoon = niet helemaal gewoon nogsteeds problemen dus, gewoon wordt vlot ]
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem, wil nieteens installeren die hap.
Op internet vergelijkbare problemen gezien, met op zonder patch.
Ik denk dat Farcry 1 van de spellen die gedoemd is niet te werken onder Vista, tenzij er weer nieuwe patches/drivers voor ontwikkeld worden.
Gelukkig doet mn counterstrike het wel gewoon
Op internet vergelijkbare problemen gezien, met op zonder patch.
Ik denk dat Farcry 1 van de spellen die gedoemd is niet te werken onder Vista, tenzij er weer nieuwe patches/drivers voor ontwikkeld worden.
Gelukkig doet mn counterstrike het wel gewoon
Bij mij installeert het perfect, gewone muis zonder drivers oid, maar een reactie op muisbewegingen, gelijk Sir Guinhill.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Hmm, bij mij deed Far Cry het wel gewoon op Windows Vista. Ik heb Vista alleen van m'n computer afgegooid, kan je dus niet meer helpen met settings ofzo.
Gewoon de originele Far Cry van de CD gebruikt, hij deed het gewoon...
Gewoon de originele Far Cry van de CD gebruikt, hij deed het gewoon...
We are shaping the future
Verwijderd
Was dat muis probleem niet iets wat na de laatste patch voorkwam? Dan moest je je instellingen dacht ik even op default zetten en dan doet ie het weer.Sir Guinhill schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:51:
Onder de Final wel het Spel wel vlot draaien, met de laatste ATI 7.1 Driver.
Verwijderd
Dat klopt, ben er gisternacht nog mee aan de haal geweest.Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:15:
[...]
Was dat muis probleem niet iets wat na de laatste patch voorkwam? Dan moest je je instellingen dacht ik even op default zetten en dan doet ie het weer.
Alles installeren, dan de cumulatieve patch van ubisoft downen en installeren:
http://www.ubi.com/US/Downloads/DownloadFile.aspx?dfId=3429
Bij het menu even in de options in elke sectie op de default knop drukken en dan doet ie het weer fris en fruitig. Zelfs hierna kan ik in de opties weer resoluties veranderen.
Ik heb echter wel gehoord dat je niet aan de controlsetting moet zitten want dan verkloot ie weer. Veel plezier!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2007 12:38 ]
Pagina: 1