Tja, jaren doe je iets met heel veel plezier, en op een dag kom je erachter dat je het gewoon met teveel dingen te druk hebt om dat vol te houden. Wellicht is het mensen al opgevallen dat mijn postcount niet meer met dezelfde astronomische sprongen vooruit springt als een half jaar geleden, of zelfs dat de progressie recent vrijwel tot stilstand is gekomen. Ik ben simpelweg veel te druk met m'n eigen sites om GoT nog de aandacht te geven die het verdient, en als fervent voorstander van "als je niets meer doet moet je niet met een kleurtje rondlopen" is het intussen tijd om dat standpunt ook voor mezelf in de praktijk te brengen.
Na 3 jaar met heel veel plezier mijn bijdrage aan dit forum geleverd te hebben is het nu dus tijd om de rode jas aan de wilgen te hangen, en als irritante user met een zwart kleurtje verder te gaan. Ik heb me erg vermaakt als respectievelijk Lite-mod P&W, Moderator P&W, Admin DT en Moderator WI, en nu ga ik me weer vermaken zonder mooie titels eromheen.
Met name crew, maar ook veel users: bedankt voor de goede samenwerking!
Na 3 jaar met heel veel plezier mijn bijdrage aan dit forum geleverd te hebben is het nu dus tijd om de rode jas aan de wilgen te hangen, en als irritante user met een zwart kleurtje verder te gaan. Ik heb me erg vermaakt als respectievelijk Lite-mod P&W, Moderator P&W, Admin DT en Moderator WI, en nu ga ik me weer vermaken zonder mooie titels eromheen.
Met name crew, maar ook veel users: bedankt voor de goede samenwerking!