Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• scenic20
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 15:24
Sinds 2 weken ben ik in bezit van een iPaq hx2490 pda met Windows Mobile 5.0. Echter hebi k het nu voor de derde keer gehad dat de accu spontaan is leeg geraakt.
Afgelopen maandag avond Pda voor het laatst gebruikt om de agenda bij te werken. Toen ik hem opborg was de accu nog 81% vol. Tot vanmorgen (woensdag) op het bureau gelegen en krijg ik de iPaq niet meer aan. Aan de lader gehangen en batterij 0% geladen.

Hoe kan dit?

Ik heb de time out waarna hij automatisch moet uitschakelen op 1 minuut gezet, Bluetooth en WiFi stonden uit, er waren geen appointments waarbij de pda zich zou moeten inschakelen.

iPaq hx2490
Windows Mobile 5
Kingston 1gb SD kaart

Somewhere in Europe...

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:05

Sabbi

je denkt aan mij.

ff Firmware-update van de HP site weghalen, die draaien.

Verder mag ik volgens de policy niet verwijzen naar pocketinfo, daar staan nl in het ipaq forum een hoop topics over dit specifieke probleem, en nog wat registry-tweaks om het een en ander voor elkaar te verbeteren, maar daar zal ik dus niet naar refereren ;)

(ik heb een hx2750 dus zodoende, maar niet alsof ik dat alles lekker voor je ga overtiepen ofzo... )

[ Voor 17% gewijzigd door Sabbi op 27-06-2006 11:43 ]

• scenic20
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 15:24
Van die firmware update bij hp snap ik niets :( . Het lijkt net of hij een lagere versie er in wil gaan flashen. Ik heb nu versie 1.07 (zoiets) en die update die ik zojuist heb gedownload probeert 1.00 erop te zetten.

[EDIT]
Update gevonden, er blijken twee series hx2490 in omloop, ik had de verkeerde update gedownload :+

Die andere site ga ik even kijken

[ Voor 19% gewijzigd door scenic20 op 27-06-2006 11:53 ]

Somewhere in Europe...

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Sabbi schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:41:
ff Firmware-update van de HP site weghalen, die draaien.

Verder mag ik volgens de policy niet verwijzen naar pocketinfo, daar staan nl in het ipaq forum een hoop topics over dit specifieke probleem, en nog wat registry-tweaks om het een en ander voor elkaar te verbeteren, maar daar zal ik dus niet naar refereren ;)

(ik heb een hx2750 dus zodoende, maar niet alsof ik dat alles lekker voor je ga overtiepen ofzo... )
Wanneer je naar een aantal topics wilt verwijzen, ga gerust je gang ;)

* Typfoutje in de titel fixed

[ Voor 3% gewijzigd door Eggy op 27-06-2006 18:23 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60