Problemen met de X850 PRO VIVO

Pagina: 1
Acties:

• Weltmeister
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-03-2022
Ik heb het volgende probleem met mijn AGP club3d x850 pro vivo.

Ik krijg artifact in oblivion.

Mijn kaart loopt echter op de standaard bios en de core en het geheugen lopen beiden gewoon op 500 mhz, niet overgeclocked dus. Verder gebruik ik catalyst versie 6.6.

Toen ik mijn kaart net had heb ik echter wel geprobeerd 16 pipes te unlocken, niet succesvol overigens. Daarbij heb ik verschillende biosen ingeladen in mijn kaart. Daar dit niet werkte heb ik mijn kaart na 2 weken op een wat hogere clock en mem (clock 520 mem 540) weer op de oude bios terug geflashed. Ik had namelijk artifact in call of duty 2, dit bleek echter aan mijn omega drivers te liggen, want na het installeren van de gewone catalyst driver was het probleem verholpen. Temperaturen werden trouwen ook niet te hoog. All die tijd heb ik trouwens ook probleemloos oblivion kunnen spelen.

Ik was van de artifacts geschrokken, hoewel ze verdwenen waren na het installeren van de standaard catalyst heb ik toen mijn oude bios teruggeflashed. Na 3 maanden pas krijg ik nu op al mijn standaard instellingen kleine artifact in oblivion! Andere spellen geven trouwens geen problemen, heb alleen call of duty 2 even niet meer om het daar me te proberen.

Wie kan mij helpen en heb ik nog recht op garantie?

Verwijderd

Probeer het eens met omega drivers.
Ik denk dat het daarmee wel opgelost zal zijn.
Dat probleem heb ik ook gehad.

Succes ermee

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:53:
Probeer het eens met omega drivers.( andere als die je al had )
Ik denk dat het daarmee wel opgelost zal zijn.
Dat probleem heb ik ook gehad.

Succes ermee

• Weltmeister
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-03-2022
Ik zal eens proberen, ben alleen niet zo'n fan van die omega drivers. Die waren in Call of duty 2 namelijk de oorzaak van de artifact. Toch bedankt voor je reactie.