Toon posts:

NEC MultiSync LCD20WGX2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, na lang zoeken en vragen stellen ben ik op deze monitor uitgekomen.

de NEC MultiSync LCD20WGX2, Responstijd 6 ms, Max. synchr. freq. (V x H) 75 Hz x 82.3 kHz , Beeldcontrastverhouding 1600:1.

Ik wil hier op kunnen gamen, first person shooters, normaal computeren en tv op kunnen kijken met mijn tv kaart. Heeft iemand van jullie ervaring met deze monitor? Behaald hij inderdaad de specs die ze zeggen dat hij heeft?
Ik heb nml. gezocht naar reviews maar kan er bar weinig over vinden.
Of weet iemand een monitor die beter is met zelfde stats of betere stats?

Groeten

Bart

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-07 15:50
Groeten doen en hallo zeggen hoeft hier niet (soort vast norm & waarde hier)

Jou neus is niet echt lang he :+
kijk eens hier:
[rml][ 20" en groter] Snelle TFT schermen - Deel 7[/rml]

En na 2 van dergelijke topics mag ik aannemen dat je wel begrijpt dat je beter even een reply in het 20" topic kan posten ;)
http://gathering.tweakers...find/poster/180215/topics

[ Voor 33% gewijzigd door Vandread op 27-06-2006 13:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, sorry, had niet gezien dat die er tussen staat.
Maar ik kwam ook niet echt verder met dat topic. Heb wel degelijk zitten zoeken en zitten kijken.

[ Voor 141% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 15:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik zit dus al tijden uit te zoeken maar ik kom niet verder met dat topic. Vervolgens zag ik dat het al tijden geleden is dat iemand uberhaupt daar gereplyed heeft. Dus hier kom ik weer, aangezien ik 500 euro voor een beeldscherm heel veel geld vind maar toch graag een goede 20 inch widescreen wil.
Ik wil die NEC gaan kopen, maar iemand op driverheaven zegt dat 6 ms voor een 20 inch weinig is.
Anderen zeggen weer dat je 8ms niet eens zou merken. Hoe zit het nou?
Ik weet dat ik knetter gek word van ghosting dus dat wil ik zeker niet hebben. Mag er zijn, wil het niet zien.
Weet iemand vervolgens anders ergens een plek in de buurt van den haag waar ze dat scherm verkopen? dan ga ik er eens kijken.

Sorry hoor, maar ben nu ziek en chagerijnig ervan en dat m'n posts steeds werden gesloten.
Ben die reviews aan het lezen over dat scherm nu.
Voor de rest wel ook besloten een nieuw moederbord , cpu, geheugen, grafische kaart te gaan kopen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 18:16 ]

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-07 10:41
Of je ghosting ziet of niet is erg persoonlijk. Sommigen zien bijna geen ghosting met een 25ms scherm en de ander vind zelfs 4ms nog niet snel genoeg. Dat 6ms weinig is voor een 20" klopt niet, 8ms is al minimaal voor een 20". Ik denk dat je niet al teveel last zult hebben van ghosting.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-07 15:50
Je beweert dat op dinsdag 27 juni 2006 18:00 dat jij post het een tijd geleden is dat er gepost is in het 20" topic?
De laatste reactie voor jou post hier was minder dan 2 uur daarvoor en momenteel zijn we 10 posts verder
Post IN het 20" topic, daar LEZEN mensen jou posts en zullen ze eerder reageren dan hier.

Als je deze hints nog niet snapt dat er bepaalde regels op dit forum gelden kan je wellicht beter ergens anders je heil zoeken.

[ Voor 9% gewijzigd door Vandread op 27-06-2006 20:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
sorry, ur right , told ya , sick and cranky. Zal niet meer gebeuren. Close deze maar.
Pagina: 1