[Dell 2005FPW] Misvormd beeld

Pagina: 1
Acties:

• Novi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-07 12:10
Ik heb sinds enkele weken een Dell2005fpw en zit met een raar probleem. Ik zal het proberen zo goed mogelijk uit te leggen.
Het scherm zelf lijkt niet helemaal goed te liggen in de behuizing. Ik heb bijvoorbeeld bovenin meer ruimte tussen het beeld zelf en de zwarte behuizing dan onderin. Ook is het ook niet helemaal recht bovenin. Het loopt alsvolgt: Eerst weinig ruimte -> nog voor de helft van het midden is er meer ruimte en begint hij ook weer langzaam minder ruimte te krijgen. Ik denk dat het verhaal dat er iets mis is wordt bevestigt door het kraken wanneer ik links op het scherm (maakt niet uit waar) erop duw met een doekje. Rechts is dit niet het geval
Wat moet ik hiermee aan? Het is best wel storend (niet super)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Kan je een foto posten?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:19

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

gewoon dell bellen en laten omruilen voor een andere.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Novi
Ik zal proberen een foto te plaatsen. Het gaat toch wel om millimeterwerk dus geen idee of er wat zichtbaar is.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Novi schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:49:
Ik zal proberen een foto te plaatsen. Het gaat toch wel om millimeterwerk dus geen idee of er wat zichtbaar is.
Ok.Ik zal goed kijken >:)

Edit:Waar blijft de foto? :P

[ Voor 8% gewijzigd door DennusB op 27-06-2006 11:08 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• Novi
Het is niet echt mogelijk. De camera zorgt voor enige vervorming zodra ik het hele beeldscherm probeer vast te leggen. Zodra ik dichterbij ga zie je weer niet alles.

plaatje1
plaatje2

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Ik zie niks speciaals aan die foto's....

Maar als je 'in het echt' wel iets ziet, gewoon dell bellen inderdaad.

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:21
Double J schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 12:33:
Ik zie niks speciaals aan die foto's....

Maar als je 'in het echt' wel iets ziet, gewoon dell bellen inderdaad.
Kijk eens goed: je ziet twee zwarte randen. Een is die van het scherm zelf, de ander hoort bij het beeld. Die is dus ongelijk.

^ Wat hij zegt.

• Novi
Nog iets wat me opgevallen was, ik denk dat het niet de bedoeling is. Behalve het kraken zodra ik op het scherm duw, beweegt het hele oppervlak ook zodra ik erop duw.

• Quasar-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 15:30
Genoeg redenen om Dell te bellen dus lijkt me. Die ruilen hem echt wel om (vraag gelijk om een 2007FPW ;) ).

• Novi
:) Oke, ik ga zometeen maar eens bellen. Zou mooi zijn, een 2007FPW.. hehe :P Bedankt voor de reacties

edit: Op dit moment zijn al onze medewerkers nog steeds in gesprek..blehhh

edit2: Service was goed, behalve dat lange wachten. Morgen tussen 8.30 en 17.00 komen ze hem omruilen. (Niet echt ideaal zoveel rek in de tijd.) Ben natuurlijk blij dat het zo snel geregeld kan worden.

[ Voor 66% gewijzigd door Novi op 27-06-2006 15:41 ]

Verwijderd

Novi schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:56:
:) Oke, ik ga zometeen maar eens bellen. Zou mooi zijn, een 2007FPW.. hehe :P Bedankt voor de reacties

edit: Op dit moment zijn al onze medewerkers nog steeds in gesprek..blehhh

edit2: Service was goed, behalve dat lange wachten. Morgen tussen 8.30 en 17.00 komen ze hem omruilen. (Niet echt ideaal zoveel rek in de tijd.) Ben natuurlijk blij dat het zo snel geregeld kan worden.
En je krijgt een 2007FPW? >:)

• Novi
[...]
En je krijgt een 2007FPW? >:)
Helaas :'( Hij vertelde me al meteen dat ik geen nieuwer scherm krijg, maar eenzelfde.

[ Voor 7% gewijzigd door Novi op 27-06-2006 23:43 ]

Pagina: 1