[2000] herinstallatie printers en shares bij upgrade?

Pagina: 1
Acties:

• Tybo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08-2025

Tybo

010101011110010101??

Topicstarter
Binnenkort ga ik een win2k server upgraden naar win2k3. De server is een file en print memberserver. Nu vroeg ik me nog het volgende af: Ik ga een upgrade installatie uitvoeren, zijn mijn volgende beweringen juist?
  • Ik hoef niet alle printers opnieuw te installeren
  • Ik hoef niet alle shares opnieuw aan te maken
Indien mijn beweringen juist zijn scheelt me dat immers een hele pak tijd.

Dank u :)

SvennieG

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit klinkt bijna als een huiswerkvraag, Tybo - daarnaast mag wat meer inzet wel imho ;)
Zoals al eerder is gezegd in je vorige topic moet je zorgen dat je eerst een goede backup hebt dus dat is wel belangrijk :)

Voor extra backup van printers kan je printmig gebruiken en voor shares kan je HKEY_LOCAL_MACHINE\CurrentControlSet\Sevices\LanManServer\Shares oid voor de zekerheid backuppen :)

• Tybo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08-2025

Tybo

010101011110010101??

Topicstarter
elevator schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:30:
Dit klinkt bijna als een huiswerkvraag, Tybo - daarnaast mag wat meer inzet wel imho ;)
Zoals al eerder is gezegd in je vorige topic moet je zorgen dat je eerst een goede backup hebt dus dat is wel belangrijk :)

Voor extra backup van printers kan je printmig gebruiken en voor shares kan je HKEY_LOCAL_MACHINE\CurrentControlSet\Sevices\LanManServer\Shares oid voor de zekerheid backuppen :)
Hartelijk dank voor je tip ;)
Ondertussen is mijn vraag opgelost door iemand. :/ Dus eigenlijk heb ik misschien een beetje te snel op de post knop geduwd :/ }:O

SvennieG