[word]

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-03 00:05
Ik heb een Word document van een stuk of 40 pagina's. Wanneer ik dit document open en probeer te printen geeft Word een foutmelding, met fout opsporen of sluiten. Ook als ik ctrl-a ctrl-c, nieuw document en dan ctrl-v doe, loopt Word vast.

Het document opent dus wel zonder problemen. De foutmelding die komt bij printen of kopieren, geeft geen verdere informatie. Ik heb het document ook al eens gekopieerd in de explorer, maar dat helpt ook niet. Iemand enig idee?

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-07 09:58

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Heb je het al eens geprobeerd op een andere pc?
Wat gebeurd er als je word laat zoeken op fouten?
Mogelijk kun je het openen in Open Office?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

DJH schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 09:32:
Ik heb een Word document van een stuk of 40 pagina's. Wanneer ik dit document open en probeer te printen geeft Word een foutmelding, met fout opsporen of sluiten. Ook als ik ctrl-a ctrl-c, nieuw document en dan ctrl-v doe, loopt Word vast.

Het document opent dus wel zonder problemen. De foutmelding die komt bij printen of kopieren, geeft geen verdere informatie. Ik heb het document ook al eens gekopieerd in de explorer, maar dat helpt ook niet. Iemand enig idee?
Misschien is het bestand te groot voor je printer? Probeer eens 2 * 20 of 4 * 10 pagina's te printen?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Probeer eens op de laatste pagina achter het laatste karakter te gaan staan (dus de laatste letter of leesteken). Hou dan Shift ingedrukt, druk ongeveer 20000 keer op Page Down, druk op Delete en probeer dan op te slaan onder een andere naam...

En anders even je hele document voorzien van een ander lettertype; dat wil soms ook wel helpen.

[ Voor 17% gewijzigd door MAX3400 op 27-06-2006 09:37 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-03 00:05
Tukk schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 09:34:
Heb je het al eens geprobeerd op een andere pc?
Wat gebeurd er als je word laat zoeken op fouten?
Mogelijk kun je het openen in Open Office?
Andere PC, precies hetzelfde.

Bij de foutmelding kan ik idd op fouten zoeken, maar dan klapt Word er meteen helemaal uit.

Open Office zal ik zo even proberen ja!

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
En als je het nou gewoon in stukjes van, weet ik het, 10 pagina's knipt/ plakt en dat print? (Let dan wel even op je paginanummers)

of is dat geen optie?

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07-2025
Heb je de updates geinstalleerd van Office/Word? Er zijn er nogal wat...

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Is het jouw document? Het klinkt iig alsof er een soortement van beveiliging tegen knippen/kopieren/afdrukken is ingebouwd. In dat geval: neem contact op met de maker.

Hier gaat voorlopig een slotje op. Als ik er helemaal naast zit dan kun je een mailtje sturen en gaat hij weer open. Verzin dan meteen een (goede) titel voor je topic en geef ook de exacte tekst van de foutmelding.

[ Voor 4% gewijzigd door Lustucru op 27-06-2006 10:35 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.