Automaxx Summer Edition 2006

Pagina: 1
Acties:
  • 580 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-02 23:18
Algemene Info
Het grootste en gezelligste tuning evenement van het jaar komt steeds dichterbij! AutoMaxx Summer Edition gaat dit jaar nóg spectaculairder worden dan voorgaande jaren, en daarom mag je dit event zeker niet missen! Zorg er alvast voor dat je van donderdag 29 juni tot en met zondag 2 juli een tent tot je beschikking hebt, want het wordt weer een heftig weekend…

Een kleine greep uit alle bijzondere acts, optredens en activiteiten die je kunt verwachten op het evenemententerrein Walibi World: bijzondere capriolen in de Club Battle, bekende DJ’s als Darkraver, Mental Theo en Marcky in de Party Zone, prachtige showwagens in de Meguiar’s Show & Shine Contest, een speciale Hot Bike Night, en nog veel en veel meer!

DAG- EN WEEKENDTICKETS AAN DEUR VERKRIJGBAAR
Alle dag- en weekendtickets zijn verkrijgbaar aan de deur. Wil je op zaterdag of zondag een dagbezoek brengen aan AutoMaxx Summer Edition, dan kun je ter plaatse een dagticket scoren. Wil je het hele weekend blijven (dit kan vanaf donderdag), neem dan een weekendticket. Een dagticket heb je al voor €15,- en een weekendticket vanaf €40,-. Er zijn nog voldoende tickets verkrijgbaar.

Aankomstdag Deurprijs
donderdag 29 juni 2006 € 50,00 per stuk
vrijdag 30 juni 2006 € 45,00 per stuk
zaterdag 1 juli 2006 € 40,00 per stuk

Wil je meedoen aan de programmaonderdelen, dan kun je ter plaatse bij het Infopunt je gratis paddockkaarten halen!

FAQ
FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Vrachtwagens mogen worden meegenomen naar het evenement. Hieraan zijn echter kosten verbonden. De kosten bedragen €50,- indien vooraf betaald en ter plaatse €75,-.

Minibikes zijn verboden, hierop wordt door de organisatie dan ook streng gecontroleerd. Het rijden op minibikes zal bestraft worden met een boete van minimaal €100,- en eventuele verwijdering van het terrein.

Naast de weekendtickets zijn er ook dagtickets te koop. Deze dagtickets kosten €15,- per stuk en zijn verkrijgbaar aan de poort van het evenement. Het dagbezoek mag tot 19.00 uur blijven, daarna is een weekendticket verplicht. Wordt er iemand aangetroffen zonder weekendticket dan wordt deze persoon beboet met een boete van minimaal €60,- en tevens van het terrein verwijderd. Een dagticket geeft voor één dag toegang tot het terrein (inclusief auto). Met een weekendticket heb je toegang tot het terrein voor een aantal dagen (afhankelijk van het soort ticket) inclusief de overnachtingen op de camping.

Er is geen maximum aan het aantal auto’s/personen waarmee een club wil komen, mits dit vooraf is aangemeld voor 9 juni 2006.

Personen met een AutoMaxx Jaarkaart komen in combinatie met hun jaarkaart en auto (en maximaal één bijrijder) gratis binnen.

Aankomsttijden bezoekers met een weekendticket:
o Donderdag 29 juni: 12.00 uur – 23.00 uur
o Vrijdag 30 juni: 08.00 uur – 21.00 uur
o Zaterdag 1 juli: 08.00 uur – 21.00 uur
o Zondag 2 juli: niet van toepassing

Groepen die het gehele weekend komen kamperen, krijgen op aanwijzingen van het personeel een kampeerplaats op het terrein. Mochten er groepsleden op een later tijdstip aankomen, kunnen zij zich bij de groep voegen (mits de groep daarvoor ruimte vrijgehouden heeft). Op deze manier kunnen ’laatkomers’ toch bij hun groep staan / kamperen.

Stroom: voor kampeerders is geen krachtstroom of een persoonlijk elektriciteitspunt beschikbaar. Stroom is een service, maar wij geven geen honderd procent garantie voor de continuïteit hiervan. Denk je veel stroom nodig te hebben, dan is het verstandig om zelf een aggregaat mee te nemen. Alleen aggregaten die voldoen aan de voorwaarden en vooraf zijn aangemeld bij de organisatie mogen gebruikt worden. Heb je vragen over de voorwaarden of wil je een aggregaat aanmelden? Stuur dan een email naar guido@aautomaxx.nl.

Zwembaden zijn op last van de brandweer (in verband met besmettingsgevaar Legionalla en dergelijke) niet toegestaan op het terrein. Het is ten strengste verboden om de afvalbakken en kliko’s te gebruiken als mobiel zwembad of de watervoorzieningen te demonteren. De personen die dit toch doen zullen bestraft worden met een boete. Tevens worden zij verwijderd van het festivalterrein.

Toiletten: om dit jaar ervoor te zorgen dat de toiletten en douches netjes en schoon blijven, vragen wij jullie bij deze om hier zelf ook op toe te zien. De douches en toiletten zijn te betreden voor 20 eurocent en worden dan ook regelmatig schoongemaakt. Maar met jullie hulp kan iedereen gebruik maken van schone faciliteiten. Wij raden jullie aan om voor het nachtelijk toiletbezoek zelf een toiletrol mee te nemen.

(Huis)dieren zijn niet toegestaan op het evenement.

Tenten, caravans en kampers kunnen gratis op het terrein.

Om de filevorming bij het verlaten van het terrein te ontzien raden wij je aan zoveel mogelijk de spits tussen 15.00 en 17.00 uur te mijden. Onze tip is: ‘Blijf nog gezellig een uurtje langer, het is ten slotte feest!’

Het WK voetbal in Duitsland wordt live uitgezonden indien Nederland speelt!

Tickets voor het attractiepark Walibi World zijn voor €15,- te verkrijgen bij de AutoMaxx Summer Edition kassa’s. (De tickets met gereduceerd tarief zijn NIET bij het attractiepark zelf te verkrijgen).
Huishoudelijk reglement
*snip op verzoek.....*

Kaart + Indeling

Afbeeldingslocatie: http://www.automaxx.nl/images/summer2006/2006---Plattegrond_def_web.jpg

Lijst met clubs
Standnr SE '06 Naam:
E708 AffiX Racing Team
G202 All Car Freaks
G201 All car tuning freaks
F508 All Honda friends
F106 All Tuning Team
E409 Astra GSI Club
F509 Autoclub Joyride
E705 BD Sound
G606 Benassi-Tuning club
E709 BMW club stedendriehoek
F608 BMW Tunerz Club
G408 Calibra Expention Club
F302 Calibra Team Nederland
E404 Car Audio Twello
G107 Car Power Holland
E710 Carclub-Elite
E105 Carplace Tuning Team
F512 Cf-Tuning
F510 Citrosport
F502 Civic Club Holland
F102 Club Pivari
E601 Club Street Screamers Holland
G702 Corolla Club NL
G401 Crazy Cars Club
TU Custom Car Tuners
F601 Daihatsu Drivers Club Nederland
TU Daihatsu Tuning Club
F511 Dare Devils
G402 DRCrew
F513 Dutch Carstyling Team
E711 Dutch Eclipse Club
G604 Dutch Opel Freaks
F107 Dutch Tuning Team
F606 East Coast Performance
G502 Eastlands
G605 Endless Carstylers
G403 Extreme Driving Force
F611 Extreme Styling Team
G404 Extreme Tuning Sociëty
E718 Fantasy Tuning
E406 Fiat Bravo Club
E407 Ford Probe Club Nederland
F303 Ford XR/RS Club
F702 Furious Angels
E403 G-D-G Tuning Team
F707 GSI Club Holland
F603 Hardinxcore
F304 HDM Performance
TU Honda Club Noord-Holland
TU Honda Club Zuid-Holland
TU Honda Xtreme Team
TU Honda-Addicts
G601 Hoogeveen Racing Scene
E408 Hooligan Tuning
G507 Hypertuning
G705 Hyundai Street Tuning
G706 Independent Car Tuning
G707 Infinity tuning club
G405 Japanese Tuning Team
E108 Jappa Tuning
E712 Jay's Tuning Team
F401 License 2 Tune
G708 Lords of the Streets
F708 Mazda Mx-3 Tuning&Design
G411 MDC-Tuning
F605 Micra Fanclub Nederland
G301 Midlands Show Off Team
G406 Nightdrivers
E106 Nippon Crew Netherlands
E410 Nissan 100 NX Club Nederland
E402 Nissan Club Nederland
G412 North Tuning Projects
F505 Northern Xclusives
F514 Nozon Showoffs
F105 NTC Nunspeetse Tuning Club
F703 OPC-Noord
F604 Opel Club Elmer
G413 Opel GSI Club
G407 Opel Power Club
F402 Opel Power Nederland
E405 Opel Team Deventer
E302 Opel Tuning Team
F501 Outrageous
F402 Prelude Team Holland
F404 Premium Team
E701 Project-X
F101 Pro-Tuning Team
G509 R2 Racing
E201 Reality Tuning Club
G501 Redesigners
E706 Redliners.nl
F506 Redwire racing
G506 Renault Megane Club
F202 Renault Tuning Club
E719 R-performance
F709 SAXO 16V Club/Club C2 Sportief
F405 Silvia's Tuning
G504 Smoking Bandits
E107 Spiderteam
E202 State of Tuning
F305 Stay Tuned Ijsselland
G503 Street Force Holland
E109 Street Legal R/Tuning Club Holland
F704 Street Reality
G701 Streetcarz Tuning Club
E203 Street-Design
E713 Streetdreams Brabant
F503 Street-Illusions
G602 Suzimaniacs
G105 Suzuki Tuning Club Nederland
E401 SXOC
F710 Team 013
F610 Team 306 Tuning
F602 Team Black Sheep
E204 Team Chosen Few
G102 Team Donetello
F409 Team Flykiller
G709 Team Freestylerz
G703 team Friesland
E110 Team Ibiza
E702 Team Ignition
E703 Team Loner / Loner Design
F406 Team Maximum Hoogeveen
F609 Team No Limit
F504 Team R-evolution
G603 Team RPM
E707 Team Rubberduck
G409 Team Street Dragons
E714 Team Thunderblast
G106 Team Underground
G608 Team VW-Speed.nl
G505 Team WZ
E704 Team Xclusive
E715 Team Xlerate
F705 Team-allround
E301 Team-Goossens
E716 The Darkdevils
F407 Tigra Expention Club
F104 Toxic-Illusions
TU Tuning club Bollenstreek
F607 Tuning Club Friesland
F711 Tuning Club Leeuwarden
F103 Tuning Freaks Holland
G101 Tuning Maniacs All Cars Tuning Club Zeeland
G410 Tuning Power Noord
F701 Tuning Team Limburg
F507 Tuning Team Spijkenisse T.T.S
G104 Twenteracingscene
F408 Underground Society
TU VCCW
E104 V-dub Team Haaglanden
G103 VW Dreamteam.nl
G508 VW Golf Creations
E102 VW Polo Club Holland
E103 VW Street Power
E101 VW Team de Kempen
G607 West Horst Customs
VELD H showYourSound.nl
F706 X-treme Cars Zegge
E717 Yacatshu Tuning Team
G414 ZL-Tuning Team Maastricht

Plattegrond
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dennisvr/pub/amse2006.JPG

---------------

Net zoals de afgelopen 2 jaar zal ik weer bij de RTC te vinden zijn. Wie gaan er nog meer en bij welke clubs?

[ Voor 44% gewijzigd door D2k op 27-06-2006 16:12 ]

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Ik sta bij TU op vrijdag met een zwarte integra.
Sta er via CCT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:38

GaMeOvEr

Is een hork.

Wel foto's maken voor het foute tuning topic he, je zult er genoeg tegenkomen. :P

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:53
GaMeOvEr schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:04:
Wel foto's maken voor het foute tuning topic he, je zult er genoeg tegenkomen. :P
Het merendeel zal ik dat topic passen :X

Ik verheug me al weer op de lachwekkende fotos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Anders haal je dat huishoudelijk reglement weg, dat kort t topic wat in en niemand leest die toch ;)

Verder ben ik ook wel benieuwd naar pics van foute tuning :P

[ Voor 9% gewijzigd door GGS_206 op 27-06-2006 16:10 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-11-2023
En wat is volgens jullie fout dan?

Ik wil jullie er even aan herinneren dat deze mensen vele uren en duizenden euro's in hun auto stoppen. Mocht het je smaak niet zijn, hou dan je mond en grinnik in je vuist. Het is nooit leuk om je auto tegen te komen op een forum waar de wagen wordt bestempeld als "fout". Komt een beetje arrogant en kleinerend over, niet?

[ Voor 83% gewijzigd door the_scientist op 28-06-2006 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Voor een impressie van 'foute' tuning: [rml][ auto] Foute Tuning - Deel 17[/rml]

Verder is mijn ervaring dat op evenementen als Automaxx de echte sjonniebakken sowieso buiten de deur gehouden worden, enige selectie is er gelukkig wel.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
niet op SE

daar is het gewoon gezellig camperen met je club enzo
geen deurselectie (afgezien dan van wat de clubs zelf als selectiebeleid hanteren)

Wij zijn klaar met inpakken. Cabrio gepoetst, 21 gewassen (poets ik daar wel, geen tijd)

AMSE here we come 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

In dat geval: vergeef me als ik in lachen uitbarst als ik een zwaar gepimpte Corsa 1.5D zie staan, waar €X000 in is gestoken terwijl het écht geen gezicht is.
De meeste tuning kan ik best waarderen, maar als het op de lachspieren werkt kan ik er ook niets aan doen.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53287

ik ben er ook zeker weer bij met de cosworth!
we komen met 30 auto's van de NTC (F105 NTC Nunspeetse Tuning Club)

wij houden geen selectie... iedereen die lid is mag mee!
dus ook half afgemaakte auto's enz.. maarja..,
het clubgevoel staat centraal hea, daar gaat het om!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:42
Gelukkig geen Alfa club aanwezig op dit grootschalige tubberware evenement :Y)

(Nofi ;))

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
ephymerous schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:32:
Gelukkig geen Alfa club aanwezig op dit grootschalige tubberware evenement :Y)

(Nofi ;))
Wat is tubberware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

the_scientist schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 22:30:
En wat is volgens jullie fout dan?

Ik wil jullie er even aan herinneren dat deze mensen vele uren en duizenden euro's in hun auto stoppen. Mocht het je smaak niet zijn, hou dan je mond en grinnik in je vuist. Het is nooit leuk om je auto tegen te komen op een forum waar de wagen wordt bestempeld als "fout". Komt een beetje arrogant en kleinerend over, niet?
Ja dus? Iemand mag zijn auto zo volplakken met spul als hij wil, als ik dat foute tuning vind, dan vind ik dat hoor, ook al gooien ze er 20K tegenaan. Als je daar niet tegen kunt, moet je je auto lekker standaard laten, kunnen ze er alleen maar over zeuren dat hij standaard is. ;)

Het is gewoon allemaal een kwestie van smaak (subjectief) en wat de ene mooi vind, vind de ander afzichtelijk. :) Alleen die persoon is er zelf blij mee, en ik lach erom. Maakt toch niet uit? Mijn mening is toch niet relevant voor wat hij/zij mooi vind?

Sommige dingen vind ik technisch heel knap gedaan, je ziet dus het vakmanschap er wel aan af, helaas is dan het eindresultaat helemaal niet mijn smaak. :)

(Zoals bijvoorbeeld ondergemotoriseerde modellen die er uitzien of ze zo het circuit op gaan om met gemak 250 te halen, met alle spoilers, gaas, koelvinnen etc, die allemaal nep zijn aangezien het 1.4 blokje wat erin ligt dat allemaal niet nodig heeft. ;) )

[ Voor 35% gewijzigd door GaMeOvEr op 28-06-2006 23:58 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
GaMeOvEr schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 23:53:
[...]

Ja dus? Iemand mag zijn auto zo volplakken met spul als hij wil, als ik dat foute tuning vind, dan vind ik dat hoor, ook al gooien ze er 20K tegenaan. Als je daar niet tegen kunt, moet je je auto lekker standaard laten, kunnen ze er alleen maar over zeuren dat hij standaard is. ;)

Het is gewoon allemaal een kwestie van smaak (subjectief) en wat de ene mooi vind, vind de ander afzichtelijk. :) Alleen die persoon is er zelf blij mee, en ik lach erom. Maakt toch niet uit? Mijn mening is toch niet relevant voor wat hij/zij mooi vind?

Sommige dingen vind ik technisch heel knap gedaan, je ziet dus het vakmanschap er wel aan af, helaas is dan het eindresultaat helemaal niet mijn smaak. :)
Je praat nu over het geven van een mening. Ik heb altijd geleerd dat je die hoort te bouwen. In 90% van de gevallen in dat geweldige topic staat een simpele one-liner. Als je (een deel van) de hobby niet begrijpt, hou je commentaar dan lekker voor je. Ik zeg niet dat je alles maar mooi moet vinden, tuurlijk mag je je smaak en je mening hebben, maar zoals ik al zei: onderbouw die dan ook. Iemand die met een dergelijk verhaal bij mij aankomt zal ik normaal antwoord geven. Maar om dom geblaat te lezen over iets waar je trots op bent is niet echt leuk te noemen.
(Zoals bijvoorbeeld ondergemotoriseerde modellen die er uitzien of ze zo het circuit op gaan om met gemak 250 te halen, met alle spoilers, gaas, koelvinnen etc, die allemaal nep zijn aangezien het 1.4 blokje wat erin ligt dat allemaal niet nodig heeft. ;)
Sja, zo kunnen we over smaak gaan praten. Ik vind styling wellicht het leukste om te zien en te doen. Over het algemeen zijn het jonge mensen die nog op school zitten, en het dus niet kunnen betalen om het "snelle" model aan te schaffen en juist te onderhouden. Moeten ze dan de hobby maar opgeven?

Aan de keerzijde hebben we het jonge volk in bijvoorbeeld de VR6. Sja leuk, dan klopt het model, en dat laten ze weten ook. Met een takkegang over de wegen heen, waarbij de rechterhelft van de bestuurdersstoel sneller slijt dan de andere kant en denken dat ze de beste coureur zijn want ze hebben AL een half jaar hun rijbewijs. Als het niet zo triest zou zijn zou ik dat volk uitlachen. Die veroorzaken de hoge premies en al die kloteregeltjes. Dan heb ik toch liever die persoon die zijn trage hok voorziet van snelle looks...

Maar goed, dat is en blijft smaak en dat is discutabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ow, ik kan mijn mening ook altijd wel onderbouwen hoor, als dat nodig is, zo is het ook niet. ;) Maar inderdaad, blijft een kwestie van smaak. En zoals ik al eerder zei, ik kan het vakmanschap wel waarderen, alleen vind ik jammer dat er dan met dat vakmanschap gemaakt worden die ik spuuglelijk vind. ;)

Wat de ene ziet als een aparte auto, vind ik meestal iets wat geen kont meer met het origineel te maken heeft en dus een verkrachting van het model, maar goed, zoals al vaak gezegd, allemaal erg subjectief.

Zelf ben ik meer van de subtiele tuning. Auto lager, mooie velgen, kleine details hier of daar, eventueel een spoilertje, maar de niet de "extreme" make-overs zeg maar.

Dat komt dan allemeel weer voort uit het feit dat ik liever (als ik zou moeten kiezen) voor de "go" dan voor de "show" ga. ;) Daaruit komt dan weer dat ik vind dat auto's die geen "go" hebben al zeker niet veel meer "show" moeten hebben dan het snelste model uit die serie. :)

En tja, ik ben dan inderdaad van, als je geen snelle auto kunt betalen, moet je niet de instapper nemen en die eruit laten zien als iets wat het snelste op straat is. Maar goed, hier kunnen we over bezig blijven. :+

Hiermee zeg ik dus zeker niet dat alle optische tuning fout is, begrijp me niet verkeerd, maar kijk eens naar dat foute tuning topic wat er al eerder aangehaald is, tja, dat vind ik dus allemaal rommel. :)

En tuurlijk, ik ken die knaapjes ook die jij aanhaalt, dat keur ik ook net zo hard af hoor. :)

[ Voor 6% gewijzigd door GaMeOvEr op 29-06-2006 11:49 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Het was een leuke meeting hoorde ik? Lekker zitten feesten en over auto's praten, en absoluut geen 100+ auto ondergekrast met een klopjacht als gevolg, of auto's in de fik gezet, iemand lam geslagen nadat deze met zijn dronken kop 6 auto's heeft geramd...
Auto's tunen is leuk, maar er zijn altijd weer mensen die het moeten verzieken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik ben vandaag geweest maar vond het eigenlijk nogal tegenvallen. Je betaald €15 euro entree, zodat je mag rondlopen op 3 huge parkeerplaatsen waar auto's staan waarvan zeker de helft gewoon stock is of erg brak 'getuned'.
Op het evenemententerrein stonden een boel kraampjes, er was een leuke show van Dotz en was er een soort kleine kermis. Misschien is het leuk als je er met je autoclub een weekend staat maar als bezoeker vind ik het niet echt boeiend, voor €15 had ik echt wel wat meer verwacht. Volgend jaar ga ik wel weer naar Full Speed, maar op AutoMaxx SE zie je me de volgende keer niet meer.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99022

Nou, zie het automaxx forum...nooit geen automaxx meer voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Nee inderdaad, het is een totale chaos geweest hoorde ik. Auto's die bekrast waren, iemand was tegen meerdere auto's gereden, en ga zo maar door..

Heel slecht georganiseerd, beveiliging was nergens te bekennen ofzo als ze nodig waren..

Op t Automaxx forum staat idd een heel topic er over

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik lees daar inderdaad dat daar weer de nodige knaapjes bijzonder vooroordeel-bevestigend bezig zijn geweest. :{

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie ook: Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Waste of time voor de meeste mensen dus.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
Ach onderling wel lol gehad, maar ik weet nog niet of ik volgend jaar weer ga
ben 3jaar op rij geweest, maar dit jaar geeft je wel te denken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
Die dudes kwamen uit de bossen, achter onze stand is een slaapzak gevonden dus tijdens onze bbq heeft zo'n grafbak op enkele meters afstand gewacht om toe te slaan. Had ik maar gaan pissen, dan hadden we er tenminste 1 te pakken of zelfs de hele actie kunnen vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Slaapzak gevonden? Net alsof ze daar hebben gebivakkeerd om te wachten tot ze toe konden slaan :z

Een kennis van mij stond op veld G, toen die lui een krasser zagen sprong ie na een korte achtervolging te voet op een scooter en reed weg. Er gaan ontieglijk veel verschillende verhalen rond, maar dit is wat ik heb gehoord.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat van een scooter heb ik ook gehoord, maar heb ook gehoord dat een passagier van een scooter is getrokken en helemaal lam geslagen is en dat deze persoon per ambulance afgevoerd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 21:56

Sick Nick

Drop the top!

Anoniem: 99022 schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 10:03:
Dat van een scooter heb ik ook gehoord, maar heb ook gehoord dat een passagier van een scooter is getrokken en helemaal lam geslagen is en dat deze persoon per ambulance afgevoerd is
En zo word het hele verhaal opgeblazen natuurlijk :p voor zover ik weet is er wel iemand afgevoerd, maar was dat dus mafketel die even dacht bijdehand over het terein te gaan lopen gassen en uit de bocht vloog, zo een opel-club-stand in :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
MadMarky schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:11:
Slaapzak gevonden? Net alsof ze daar hebben gebivakkeerd om te wachten tot ze toe konden slaan :z

Een kennis van mij stond op veld G, toen die lui een krasser zagen sprong ie na een korte achtervolging te voet op een scooter en reed weg. Er gaan ontieglijk veel verschillende verhalen rond, maar dit is wat ik heb gehoord.
Of om donkere kleding en gereedschap in te stoppen? Wat deden die dingen daar anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-05 17:26

Graveheart

Say what?

Ik geloof dat dat de persoon die dronken tegen een 5-tal wagens aandrifte was.
Beveiliging scheen echt minimaal te zijn, erg apart voor een event met zo'n waarde aan auto's.

Zaterdag geweest, not impressed. Zondag het hele verhaal gelezen.
Zelfs 2 doden door drank / drugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

the_scientist schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 13:28:
[...]

Of om donkere kleding en gereedschap in te stoppen? Wat deden die dingen daar anders?
Volgens mij kijk je teveel films :P
Komop, je vind een slaapzak in de bosjes en dan is het meteen van een paramilitaire autobekrasser? Hell, er zijn hele caravans achtergebleven op het terrein. Misschien waren die ook wel van een groep criminelen ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
die doden is een fabeltje btw

je begint met een sneetje in je vinger, en aan het einde ben je dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Gheh, ik zie nou pas dat jij dezelfde Intelligence bent als die van het Corrado forum. :P

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_scientist
MadMarky schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 18:13:
[...]

Volgens mij kijk je teveel films :P
Komop, je vind een slaapzak in de bosjes en dan is het meteen van een paramilitaire autobekrasser? Hell, er zijn hele caravans achtergebleven op het terrein. Misschien waren die ook wel van een groep criminelen ;)
Kerel, tot voor kort hield ik het onmogelijk dat er een wedstrijd autokrassen werd gehouden. Maar het blijkt maar weer dat er mensen rondlopen die daar idioot genoeg voor zijn. Dit is niet zomaar een groep baldadige idioten, deze dudes zijn gecoördineerd te werk gegaan. Ze wisten precies de route om te ontkomen in de bossen terwijl er 1000 kampeerders met de nodige hulpstukken achter ze aanzaten, dan heb je je voorbereiding toch echt wel op orde dacht ik zo!
Pagina: 1