Toon posts:

Vraagje over de nForce drivers

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben wel eens benieuwd ofdat die NVIDIA nForce drivers nou universeel zijn of niet. Want ik wil namelijk een Windows XP CD met deze chipset drivers gaan integreren en aangezien wij 4 verschillende moederborden maar wel allemaal met een nForce chipset(2x nForce 2, 1x nForce 3 en 1x nForce 4) zou ik dus willen weten of ik gewoon de laatste versie van de NVIDIA ftp kan afhalen (daar staan alleen versienummers in 1 grote rij) en deze kan slipstreamen. Of dat ik net zoals het op de NVIDIA site verdeeld staat de drivers per chipset versie moet downloaden en op de Windows CD moet slipstreamen. Want ik ben al een tijdje naar dit antwoord op zoek en kan dit dus nergens vinden.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:24

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ik heb zelf een moederbord gehad/heb met nForce2, 3 en 4.
De nForce drivers zijn NIET universeel.

Laatste versies:
nForce 1/2: v5.10
nForce 3: 5.11
nForce 4: 6.70

De nForce 6.70 driver werkt niet bij een nForce2 chipset bijvoorbeeld.

Anders had de driver wel "Generic nForce chip(set) driver" geheten of iets dergelijks.

Dus:
Is het mogelijk om alle soorten nForce drivers te slipstreamen?

[ Voor 13% gewijzigd door PD2JK op 27-06-2006 02:11 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:07
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 02:02:
Hallo allemaal,

Ik ben wel eens benieuwd ofdat die NVIDIA nForce drivers nou universeel zijn of niet. Want ik wil namelijk een Windows XP CD met deze chipset drivers gaan integreren en aangezien wij 4 verschillende moederborden maar wel allemaal met een nForce chipset(2x nForce 2, 1x nForce 3 en 1x nForce 4) zou ik dus willen weten of ik gewoon de laatste versie van de NVIDIA ftp kan afhalen (daar staan alleen versienummers in 1 grote rij) en deze kan slipstreamen. Of dat ik net zoals het op de NVIDIA site verdeeld staat de drivers per chipset versie moet downloaden en op de Windows CD moet slipstreamen. Want ik ben al een tijdje naar dit antwoord op zoek en kan dit dus nergens vinden.
Misschien handig om de driverpack van Bashrat te downloaden, hier zitten alle mogelijke chipset-drivers ingebakken(en dus ook alle soorten Nforce drivers)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Anders download je de drivers eens, vergelijk je de drivers en lees je de readme's?

Ik ben niet overtuigd van jouw inzet in dit verhaal, topic dicht dus.

Dit topic is gesloten.