[bsplayer/avi] zelfvernietigende avi's?

Pagina: 1
Acties:

• Nimrod
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:27

Nimrod

King in the land of Shinar

Topicstarter
Sinds jaren niet zo verbaasd geweest als over hetvolgende 'probleem' (fenomeen?)

Ik speelde zonet een avi-bestand af met bs-player, niets mis mee, tot ik voortijdig afsloot en hierna merkte dat de (!) volledige inhoud van de map waarin het desbetreffende bestand stond, verwijderd was (en degelijk, niets in de prullenbak of zo)
Goed, met Handy Recovery 't meeste weten recupereren, incluis het vreemde avi-bestand. Bij wijze van proef een paar avi-bestanden waaronder het zelvernietigende exemplaar naar testmapje gekopieerd, en ook submap aangemaakt. Alle avi's gedragen zich normaal, met uitzondering van dat ene vreemde bestand, waarbij wederom de hele inhoud van de map verwijderd werd, met uitzondering van de submap.

Kan iemand dit fenomeen even toelichten? Zit er een fout in het avi-bestand? Of is dit doelbewust er in gestopt? Of? Ik ben alleszins weeral iets meer gedesillusioneerd inzake rationeel gedrag van computers (niets is blijkbaar veilig, je moet werkelijk voortdurend je hele harde schijf in viervoud backuppen wanneer een video afspelen nu ook plots bestanden verwijderen betekent :()

The kingdom has many problems, but boredom is the least of them.

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:41
Waar komt het vandaan?

• Nimrod

Nimrod

Topicstarter
via een warez site gedownload

[ Voor 39% gewijzigd door pasta op 27-06-2006 00:28 ]

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:41
Een torrent site. Ok.. Geen idee. Misschien dat er een virus inzit. Gebeurd het ook als je het via een andere speler afspeeld?

[ Voor 5% gewijzigd door pasta op 27-06-2006 00:28 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Wat voor codec had het bestand? Welke versie van BSplayer? Wat voor harde schijf? Al eens gecontroleerd met een tool van de maker om te kijken of je harde schijf niet gewoon stuk is? Wat meer informatie is wel handig. ;)

offtopic:
Ik heb het toch maar weggeknipt, als je op die site kijkt staan daar bestanden tussen die onder Policy: Alle regels die op het forum gelden #warez vallen. :)

Signature

• Nimrod

Nimrod

Topicstarter
probleem doet zich voor met bsplayer 1.35 icm dat ene bestand (divx-codec)
met wmp is er niets aan de hand
testmapje werd op andere schijf aangemaakt, denk niet dat het aan mijn harde schijf (schijven) ligt

het is geen onoverkomelijk probleem maar had er wel graag het fijne van geweten :)

offtopic: ik heb er over gedubt, op site in kwestie staan idd meer niet dan wel legale dingen

[ Voor 19% gewijzigd door Nimrod op 27-06-2006 00:42 ]

• Nimrod

Nimrod

Topicstarter
blijkbaar een uitzonderlijk iets, niemand die iets gelijkvaardig ervaren heeft? mss moet ik een rariteitenkabinet beginnen met zo'n demonstraties :)

Pagina: 1