Toon posts:

Hoeveel geheugen op een Athlon Xp 2500 +

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel op deze pc 256Mb RAM maar wil dit upgraden en eventueel laten overclocken (eerst nog leren hoe). Hoeveel RAM plaats ik best en hou ik best het PC2700 type? Welk merk raden jullie aan en waar kan ik dit voordelig kopen?

Alvast bedankt!

• Rigi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11-2018
haha, uberhaupt zelf al iets gezocht/ ondernomen?

iig, als je 2700 hebt, zou ik idd ddr-333 of 400 kopen. Merk, tja als je wilt gaan overclocken zou ik een goed merk nemen. Kingston, OCZ, Corsair, .. Waar je dat het beste kan halen? ik zou zeggen kijk even rond in de pricewatch of spring op je fiets en ga wat hardwareboeren langs.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:13
De hoeveelheid geheugen die je 'nodig' hebt hangt af van wat je met je pc doet. Voor Patience is 256MB meer dan genoeg.

[ Voor 8% gewijzigd door Jimster op 27-06-2006 00:03 ]

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:39

Cyphax

Moderator LNX
Laat de hoeveelheid geheugen niet teveel afhangen van de snelheid van je processor. :)
Ook met een oudere processor heeft je PC veel baat bij meer geheugen. Ik zou, afhankelijk van wat je met je PC doet 512MB of zelfs 1GB plaatsen. Of je dezelfde snelheid aan moet houden hangt af van wat je moederbord ondersteunt, pak het snelste dat ie aankan, sneller heeft geen zin. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem eens PMG FAQ » Geheugen door :)

FAQ-gevalletje, dicht dus. Neem verder ook eens de Algemene gedragsregels (Netiquette) door voor een uitleg over de werking van GoT ;)

[ Voor 25% gewijzigd door BalusC op 27-06-2006 06:19 ]

Dit topic is gesloten.