Ik heb sinds Januari ofzo een Belkin F5D7230v4 hardware versie 4000. Hij deed het tijden perfect, inclusief uPnP. Op een gegeven moment begon hij steeds opnieuw op te starten en werkte upnp niet meer. wat ik toen gedaan heb weet ik niet, maar ineens was alles weer prima.
Nu Is het probleem terug, zodra ik UPNP inschakel op een van de verbonden pc's (of inschakel voor ik verbind met de router) start de router constant opnieuw op, in een vicieuze cirkel van ongeveer 30 seconden, hij start op, je kan heel even internetten en hup weer opnieuw opstarten. dit gebeurd op 3 PC's die het eerst prima deden, dit doet mij denken dat het aan de router ligt.
Ik heb al geprobeerd:
-router instellingen terug naar standaard
-F5D7230v4 nieuwste firmware erop gezet
-modem herstarten en loshalen
-slechts 1 computer aansluiten
Ik begin een beetje radeloos te worden, iemand enig idee wat ik kan doen?
Nu Is het probleem terug, zodra ik UPNP inschakel op een van de verbonden pc's (of inschakel voor ik verbind met de router) start de router constant opnieuw op, in een vicieuze cirkel van ongeveer 30 seconden, hij start op, je kan heel even internetten en hup weer opnieuw opstarten. dit gebeurd op 3 PC's die het eerst prima deden, dit doet mij denken dat het aan de router ligt.
Ik heb al geprobeerd:
-router instellingen terug naar standaard
-F5D7230v4 nieuwste firmware erop gezet
-modem herstarten en loshalen
-slechts 1 computer aansluiten
Ik begin een beetje radeloos te worden, iemand enig idee wat ik kan doen?
Breek je nek voorzichtig