Toon posts:

Lightscribe of Labelflash

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien mijn DVD-brander aan vervanging toe is ben ik op zoek gegaan naar de laatste DVD-RW-reviews.

Nu schetst mijn verbazing dat ik bijna geen recente reviews kan vinden van de laatste modellen. Bijna alle recensies zijn gedateerd (2004/2005), ook van de laatste T.net BBG.

Wat ik hieruit kan opmaken is dat Labelflash een aantal voordelen heeft t.o.v. Lightscribe, en vice versa (LB betere kwaliteit/ LS goedkopere DVD's/betere verkrijgbaarheid).

Maar welk technology/merk kan ik, anno 2006, nu het beste kiezen (of zijn deze recensies nog wel actueel omdat er (bijna) geen nieuwe modellen zijn uitgebracht)?

Graag jullie reactie.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ik draai zelf met LS, heel simpelweg vanwege de verkrijgbaarheid van de media.
Moet toegeven, gebruik het bijna nooit. Denk dat een printer ala Pixma IP4200 van Canon met CD/DVD print mogelijkheden sneller is, en goedkoper. LS schijfjes zijn nou eenmaal niet tot nauwelijks in grote aantallen (lees spindles) te koop. Labelflash idem.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:23

Klippy

Still Game

Lightscribe.

Vooral tekst vind ik erg goede resultaten geven. Bij plaatjes ligt het vaak aan de afbeelding hoe het resultaat is.

Bij Labelflash vind ik bijna alles teleurstellend, puur omdat ik vind dat blauw op blauw gewoon niet uitziet.
Heb het eens getest en ik vind Lightscribe gewoon veel beter overkomen. Daar zie je meteen dat er wat op staat en bij Labelflash moet je soms toch wel goed kijken imo :p

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Interessante review gevonden: http://www.micheldeboer.nl/flash-light/