Hoi allemaal dit is mijn eerste post en ik hoop dat ik het goed doe.
Ik wil graag mijn pc upgraden vanwege de lage setttings in games die nodig zijn om nog een normale fps te krijgen.
Dit is de lijst met wat ik nu heb
Mobo msi k8tneo fisr2 socket 939
Proc amd 64 3000
Kaart radeon 9800pro 128 mb
geheugen 1 gig OCZ EL DDR PC-3200 met volgens cpuz 200 mhz 2.5-3-2-5-11-2t-16 clocks
Ik wil graag later of snel
een nieuwe vidoekaart kopen maar omdat de nieuwere goede meestal pci-e zijn zal ik eerst mijn moederboord moeten upgraden.
Waarschijnlijk neem ik gewoon hetgene want in de bestbuy guide staat van tweakers.net en dan de recenste best buy guide. Mijn vraag is is dit een goede optie of een nutteloze keuze om een nieuw moederbord te kopen? En heeft dat ook al effect op de 'snelheid' van mijn computer? Of zijn er andere zaken die ik eerst moet upgraden?
Dank je wel
Ik wil graag mijn pc upgraden vanwege de lage setttings in games die nodig zijn om nog een normale fps te krijgen.
Dit is de lijst met wat ik nu heb
Mobo msi k8tneo fisr2 socket 939
Proc amd 64 3000
Kaart radeon 9800pro 128 mb
geheugen 1 gig OCZ EL DDR PC-3200 met volgens cpuz 200 mhz 2.5-3-2-5-11-2t-16 clocks
Ik wil graag later of snel
Waarschijnlijk neem ik gewoon hetgene want in de bestbuy guide staat van tweakers.net en dan de recenste best buy guide. Mijn vraag is is dit een goede optie of een nutteloze keuze om een nieuw moederbord te kopen? En heeft dat ook al effect op de 'snelheid' van mijn computer? Of zijn er andere zaken die ik eerst moet upgraden?
Dank je wel
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 23:15 ]