Aangezien ik nog een zooi TomTom kaartjes naar mijn Nokia 6630 moet laden, maar mijn 256MB kaartje toch echt te klein is, wilde ik even een nieuwe bestellen. De 1GB kaartjes zijn flink in prijs gedaald (<€30!). Maar nu zag ik in de pricewatch ook een 2GB-versie staat, nl. pricewatch: MultiMedia Card RS DV 2GB (Kingston, Mobile) . Op zich nog wel wat duur, maar dat vind ik niet zo spannend. Veel belangrijker, gaat ie werken? Ondersteunt mijn Nokia 6630 die kaartjes van 2GB wel? 1GB zou moeten werken, maar ik kom er niet achter of het dubbele ook werkt...
Als ik Google mag geloven, moet het prima werken. 
Als je een goede computer- of fotozaak bezoekt, mag je het vast wel even proberen, alvorens je het geheugenkaartje koopt.
Als je een goede computer- of fotozaak bezoekt, mag je het vast wel even proberen, alvorens je het geheugenkaartje koopt.
[ Voor 41% gewijzigd door PD2JK op 27-06-2006 04:05 ]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Dank, ik weet genoeg.Prutz0r schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 04:03:
Als ik Google mag geloven, moet het prima werken.