Toon posts:

Java app verdwijnt achter flash filmpje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me menu gemaakt met java script.
En me tekst en foto's in een flash filmpje gedaan.
maar nu krijg ik het volgende probleem het menu verdwijnt achter het flashfilmpje.
http://www.storax-ramada....ucten/palletstelling.html
ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.

Verwijderd

Misschien kun je wat doen met z-index?

edit: heb je al geprobeerd |:(

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2006 19:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de tip, maar het is me nog niet gelukt.
<param name="wmode" value="transparent"> heb ik toegevoegd aan de object eigenschappen van het flashfilmpje, maar hij blijft er achter:(

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:40

Spooksel

Spooksel!

Volgens mij kan er gewoon simpelweg niks voor een flash ani... altijd zo geweest al!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Verwijderd

Topicstarter
dat klinkt niet vrij positiefm, sorry voor me nl taal maar ik bne straa; bezopen jow jow lator

Verwijderd

Spooksel schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 01:09:
Volgens mij kan er gewoon simpelweg niks voor een flash ani... altijd zo geweest al!
Het bizarre is dat ik 110% zeker weet dat ik ooit een site gezien waar een swf als achtergrond werd gebruikt waar een div met tekst overheen lag, maar ik heb dit nooit kunnen reproduceren.

Verwijderd

Kan dit je misschien verder helpen: http://www.flashdesignerzone.com/tutorials/t1026.php

• LB Back
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06-2025
Dat kan zeker wel. Je hebt nu alles in een table, zet die in een div, haal de swf eruit en zet die in een aparte div, positioneer beide divs en zet de z-indexen met css. Een andere oplossing is layers gebruiken maar dat is niet nodig.

In FF (mac) valt het javascriptmenuutje (java app? :? ) trouwens wel over de swf heen.

• Semyon
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-02 20:49
Vind het zelf een beetje een rare mengeling van flash en popup menus... Zoals het er nu ligt zou ik die tekst gewoon niet in flash stoppen. Dan gaat je menu'tje er gewoon lekker over.

Als je dat wel wilt is het de optie natuurlijk om je menu ook in flash te gooien.

Persoonlijk houd ik niet zo erg van flash en zou ik het minimaliseren, je tekst gewoon in een div mikken.

Only when it is dark enough, can you see the stars

• LB Back
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06-2025
Semyon schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 10:08:
Vind het zelf een beetje een rare mengeling van flash en popup menus... Zoals het er nu ligt zou ik die tekst gewoon niet in flash stoppen. Dan gaat je menu'tje er gewoon lekker over.

Als je dat wel wilt is het de optie natuurlijk om je menu ook in flash te gooien.

Persoonlijk houd ik niet zo erg van flash en zou ik het minimaliseren, je tekst gewoon in een div mikken.
Ik had idd ook eerder het menuutje in Flash gemaakt en de tekst in html, maar goed, het menuutje bestaat heeft ie nu al gemaakt, dat ook nog in Flash maken is best wat werk.

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt! iedereen bedankt!
<PARAM NAME="WMODE" VALUE="transparent"> dit toevoegen
en EMBED aanpassen.
<EMBED SRC="palletNL.swf" WIDTH="704" HEIGHT="345" PLAY="true" LOOP="true" WMODE="transparent" QUALITY="high" PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">

_/-\o_

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2006 15:20 ]

Pagina: 1