Ik heb 2 videokaarten in mijn PC, een 7800GTX met 2 x DVI op mijn PCIe poort en een 5200PCI kaartje.
Nu wil ik 3 beeldschermen plus een televisie HD scherm aansluiten.
Ik heb de volgende configuratie:
1 x VGA TFT op 5200PCI
1 x DVI TFT op 5299PCI
1 x DVI TFT op 7800GTX
En dan nu wil ik dus nog mijn 720p scherm er op hebben. (sluit ik aan via DVI naar VGA op me scherm). DVI naar mijn scherm kan ook, maar dat was stukken duurder om 10 meter mee af te leggen).
Probleem is dat als ik naar nview menu ga op me PC van de 7800GTX dat ik alleen maar "verticale en horizontale uitbreiding" en "kloon" kan kiezen.
Kloon zou een optie zijn, maar als ik hem op kloon zet werken videobeelden op 1 van de 2 schermen niet, en de resoluties matchen niet echt lekker.
Hoe krijg ik mijn 7800GTX op "dubbelbeeld" of "DualView"?
Nu wil ik 3 beeldschermen plus een televisie HD scherm aansluiten.
Ik heb de volgende configuratie:
1 x VGA TFT op 5200PCI
1 x DVI TFT op 5299PCI
1 x DVI TFT op 7800GTX
En dan nu wil ik dus nog mijn 720p scherm er op hebben. (sluit ik aan via DVI naar VGA op me scherm). DVI naar mijn scherm kan ook, maar dat was stukken duurder om 10 meter mee af te leggen).
Probleem is dat als ik naar nview menu ga op me PC van de 7800GTX dat ik alleen maar "verticale en horizontale uitbreiding" en "kloon" kan kiezen.
Kloon zou een optie zijn, maar als ik hem op kloon zet werken videobeelden op 1 van de 2 schermen niet, en de resoluties matchen niet echt lekker.
Hoe krijg ik mijn 7800GTX op "dubbelbeeld" of "DualView"?
Pickle Rick!