Toon posts:

Divx speler gezocht..(Aristona)

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een redelijke divx-speler. Goedkoop mogelijk, zit deze week met een budget. Dus als jullie een goede kennen bij MM, Scheer&Foppen, of zelfs Blokker/Aldi zeg het maar...

Ik ben zelf ff de stad in gegaan en de meeste dvdspelers waren rond de 69,-.
Heb eentje bij Prijstopper gevonden van Aristona voor 45,-.
Dit is hem volgens mij:
Klik
Afbeeldingslocatie: http://www.modern.nl/producten/productinfo/080434.jpg
Voor zover ik kan vinden op het net, is Aristona een goed merk(b-merk van Philips). Kwaliteit is goed, alleen design valt vaak tegen. Bij deze valt het reuze mee.

Weet iemand mss meer over dit model/merk?

Hoe het zit met ondertiteling etc, of ie die snel pakt dat is het belangrijkste voor mij namelijk.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Hier staat wat over een dezelfde soort speler, alleen iets ouder type:
Aristona ADV430 DVD/DivX speler

Heb zelf de bovenstaande en ben er erg tevreden mee. Pakt veel formaten, alleen kan ik je over divx-ondertiteling niks vertellen (kijk zonder ondertiteling).

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Topicstarter
Ruzor schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:22:
Hier staat wat over een dezelfde soort speler, alleen iets ouder type:
Aristona ADV430 DVD/DivX speler

Heb zelf de bovenstaande en ben er erg tevreden mee. Pakt veel formaten, alleen kan ik je over divx-ondertiteling niks vertellen (kijk zonder ondertiteling).
Weet je misschien hoe je die ondertiteling erbij moet branden. Want heb nooit films gewoon als divx gebrandt, ik gebruik Nero. Gewoon die ondertiteling toevoegen en zelfde naam geven?

• jaKKer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:55

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Bij mij dvd speler werkt dat idd, gewoon meebranden, en wel dezelfde naam geven.
Zover ik heb kunnen ondekken ondersteunt mijne (Denver-188) alleen .srt, geen .sub of andere.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:36

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:26:
[...]

Weet je misschien hoe je die ondertiteling erbij moet branden. Want heb nooit films gewoon als divx gebrandt, ik gebruik Nero. Gewoon die ondertiteling toevoegen en zelfde naam geven?
Kijk voor meer info erover op:

http://www.dvdrhelp.com

Verder heeft de mediamarkt best veel aanbiedingen. dus kijk daar eens voor de grap ? :)

Xbox Live ID:Notna8310

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-02 21:12
deze krijg je ook gratis als je stroom afneemt bij Essent :P

verder wel een goed ding hoor, alleen hij kan misschien wat problemen hebben als je foto's kijkt (volgens een kameraad van me dan )

[ Voor 53% gewijzigd door maarud op 26-06-2006 17:39 ]

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Is de philips dvp5140 niks voor jou? Ik denk er over om deze te kopen.

via internet voor 69.95 + bezorging

http://www.kieskeurig.nl/...3EC19C1257131003813DA.htm

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-02 11:44
Ik zou voor een speler gaan waar firmware voor wordt ontwikkeld....
Dus als je eentje heb gevonden kijk dan even op http://mtz.softpedia.com/ of er firmware voor is.. dan weet je tenminste gelijk waar je aan toe bent (of hij subtitles correct ondersteund, een duidelijk menu met lange bestandsnamen kan laten zien etc.

Zelf zou ik dan zoeken naar de Aldi speler.. die wordt hier en daar nog verkocht. De laatste firmware daarvoor is super, heeft een USB aansluiting en cardreader. Ondersteund ook nieuwere formaten zoals Nero Digital (mbv de firmware). En hij is ook mooi.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:26:
[...]

Volgens de handleiding worden .srt, .smi, .sub, .ssa en .ass ondersteund en de naam van het ondertitelingsbestand moet hetzelfde zijn als die van het filmbestand (dus gewoon bij de film branden).

[ Voor 4% gewijzigd door Ruzor op 26-06-2006 21:07 ]

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net de Philips DVP5140 voor 78,90 bij It's gehaald.

Geweldige dvd-speler. Nu weet ik weer waarom onze tv, video, dvd-speler altijd van Philips is geweest. Geweldig geluid en heel simpel allemaal. Geen gezeur, pakt ondertitels. Ik ben zeer te spreken over deze dvd-speler.

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 14:37:
Ik heb net de Philips DVP5140 voor 78,90 bij It's gehaald.

Geweldige dvd-speler. Nu weet ik weer waarom onze tv, video, dvd-speler altijd van Philips is geweest. Geweldig geluid en heel simpel allemaal. Geen gezeur, pakt ondertitels. Ik ben zeer te spreken over deze dvd-speler.
Ik krijg hem zeer waarschijnlijk morgen binnen.

Blij te horen dat ie jou bevalt.

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-02 23:04
Even leven inblazen in deze oude topic. Ik ben van plan de Philips te halen maar heeft iemand ervaring met High Res encodes van tv-series? Ik heb nu een oude Philips DVD737, werkt prima, maar het speelt helaas geen HR Xvid filmpjes af. Weet iemand of de 5140 deze wel afspeelt?

• brutalbasterd
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-02 21:57
Ik heb zelf een DVD5960 dit is een iets uitgebreider model dan de 5140. De speler speelt dus de hoge resolutie DivX bestandedn niet af, de speler geeft aan dat de resolutie niet is ondersteund.

Ben er nog niet helemaal achter wat nou de maximaal ondsersteunde resolutie is voor DivX bestanden maar ik denk dat het met PAL (720x576) ophoudt.

This message was deleted

Pagina: 1