Cogito Ergo Credo
Zouden de Intel-based Powermacs dan eindelijk komen?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Als dat zo is ben ik vanavond een arm, maar gelukkig mensExirion schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:20:
Zouden de Intel-based Powermacs dan eindelijk komen?
Ik denk alleen dat die helaas pas komen als Adobe CS3 aankondigd.
Ik wacht er al maanden opzAo schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:25:
Als dat zo is ben ik vanavond een arm, maar gelukkig mens
Lijkt me onzin. Apple heeft vorig jaar gezegd dat ze in juni 2006 op Intel over zouden zijn. Dat zijn ze al een tijdje grotendeels en het zou mooi zijn als ze in juni idd geheel over zijn. Bovendien wacht Adobe waarschijnlijk op Apple, dus Apple gaat niet op Adobe zitten wachten.Ik denk alleen dat die helaas pas komen als Adobe CS3 aankondigd.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Het lijkt me dat ze de powermac toch wel in een keynote zouden aankondigingen ipv zo online gooien?
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Zit zeker wat in, maar ik dacht dat Adobe het gewoon niet gedaan kreeg voor begin 2007?Exirion schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:28:
[...]
Lijkt me onzin. Apple heeft vorig jaar gezegd dat ze in juni 2006 op Intel over zouden zijn. Dat zijn ze al een tijdje grotendeels en het zou mooi zijn als ze in juni idd geheel over zijn. Bovendien wacht Adobe waarschijnlijk op Apple, dus Apple gaat niet op Adobe zitten wachten.
Overigens is het vandaag de introductiedag van de Woodcrest, vandaar mijn eerste opmerking. Aangezien de Woodcrest in de Mac Pro (of hoe hij mag gaan heten) komt te zitten....
Ik kan niet wachten
Zou kunnen, maar zo spannend zal ie niet zijn. Gewoon de oude kast met andere spulletjes erinMoartn schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:30:
Het lijkt me dat ze de powermac toch wel in een keynote zouden aankondigingen ipv zo online gooien?
Tsjah, elke keer dat apple onderhoud aan de store pleegt, lijkt mij geen topic waard.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()