Betalingsvormen abonnement

Pagina: 1
Acties:

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Ik zit te overwegen om een T.net abonnement te nemen, alleen bevallen de betaalmethodes me niet: ik heb geen creditcard en geen Rabo Direct Betalen, dus het duurt sowieso één of twee dagen voordat er is betaald en ik mijn abonnement kan gebruiken.
Ik denk dat er wel andere opties zijn waarmee sneller kan worden betaald, zoals reversed billing. Hiermee betaal ik via mijn telefoonrekening, en krijgen jullie ook je geld.

Hierdoor zullen misschien meer mensen een abo nemen, omdat ze weten dat ze meteen hun dingen kunnen gebruiken en niet moeten wachten totdat het allemaal verwerkt is.
Een bedrijf dat deze diensten aanbiedt is Mollie. Misschien is dit een goed idee?

We are shaping the future

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:31

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Waarom dan niet meteen met iDeal? Dat kan met Rabo en Postbank

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-02 20:16
Wat is er zo verschrikkelijk aan 1 á 2 dagen wachten? :)

The devil is in the details.

• Alex)
Veel, ik wil m'n abo dan meteen kunnen gebruiken i.p.v. moeten wachten.

Overigens, Angeloonie, zag ik ook een optie iDEAL bij Mollie staan, ze hebben daar een zeer flexibel systeem zo te zien... :)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:16

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Alex schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:05:
Ik zit te overwegen om een T.net abonnement te nemen, alleen bevallen de betaalmethodes me niet: ik heb geen creditcard en geen Rabo Direct Betalen, dus het duurt sowieso één of twee dagen voordat er is betaald en ik mijn abonnement kan gebruiken.
Ik denk dat er wel andere opties zijn waarmee sneller kan worden betaald, zoals reversed billing. Hiermee betaal ik via mijn telefoonrekening, en krijgen jullie ook je geld.

Hierdoor zullen misschien meer mensen een abo nemen, omdat ze weten dat ze meteen hun dingen kunnen gebruiken en niet moeten wachten totdat het allemaal verwerkt is.
Een bedrijf dat deze diensten aanbiedt is Mollie. Misschien is dit een goed idee?
Maar dan zou je dus 6 SMSjes moeten krijgen ofzo om je betaling te volbrengen? TOch niet echt handig? :P

Wel weer jammer dat Wallie ermee gestopt is (toch?).

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Alex)
sms GOT AAN naar 1337 :p

Je kunt ook betalen door te bellen, of de betaling via iDEAL afhandelen...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

(jarig!)
Punt is dat deze diensten gewoonweg te duur zijn voor het aantal transacties dat er voor de abonnementen mee gedaan zou worden ;)

Intentionally left blank

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
De methode die nu gebruikt wordt is opzich best snel. :)
Ik heb postbank en ik had binnen 4 dagen toegang tot mijn abbo.

Valt niet tegen vind ik.
Alhoewel het bij tweakers via zelf overmaken gaat.
Als het via Ideal zou gaan zou het meteen betaald zijn.
Pagina: 1