www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me
Persoonlijk vind ik #3 de mooiste foto uit de serie, deze heeft een goede sfeer en naar mijn mening een juiste keuze voor zwart-wit.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Dan heb je niet erg je best gedaan met schoonmaken..Alfa_145 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:50:
Mooie foto's, waar/welke school is dit ? Het ziet er namelijk uit alsof ik hier heb schoongemaakt
@djengizz: Tnx
@Copyman: #3 leent zich er idd uitstekend voor zwart-wit, maar ik vind #5 persoonlijk ook erg goed gelukt, alleen jammer dat er aan de onderkant nog een stukje mist..
Persoonlijk vind ik #9 erg mooi
Het is idd (of eigenlijk WAS) het gebouw van Drenthe College aan de 2e Bokslootweg..
www.teamgenie.nl
Dit vind ik een voorbeeld van wat een vriend van me altijd zegt: Ook zonder dure camera kun je een prima serie foto's maken. De fotograaf maakt de foto's, de camera is slechts het 'hulpmiddel'.
Verwijderd
en mag ik vragen welk ''lokaal'' foto #10 is? hij komt me erg bekend voor maar ik kan hem niet
meer thuis brengen.
Foei, TL-buizen in de prullenbak

Tegenwoordig is het niet zó erg meer, maar vroeger zaten ze iig vol met schadelijk kwik...
Mooie foto's iig, leuk als herinnering voor later misschien...
edit: Haha, lol @ foto7: Wat doet de tweaker als herinnering aan zijn school? Patchpanelen jatten
[ Voor 22% gewijzigd door DarthPlastic op 27-06-2006 21:12 ]
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
Verwijderd
Dit kom natuurlijk door de schuine lijnen, maar het effect is erg grappig
Dat was het las-lokaal van werktuigbouwkunde volgens mij..Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:07:
En dan te bedenken dat ik ong 2 maand geleden hier nog gewoon les had![]()
en mag ik vragen welk ''lokaal'' foto #10 is? hij komt me erg bekend voor maar ik kan hem niet
meer thuis brengen.
Ik moet toegeven dat het heel verleidelijk was om een patchpaneel mee te nemen (er lagen er nog een stuk of 5 verspreid door de serverruimte en de hal) maar het feit dat het gewoon diefstal is heeft me tegen gehouden.. Het 2 meter hoge 19" rack stond er nog gewoon, de airco hing er nog en ook een 19" monitor stond er nog ergens op een tafel..DarthPlastic schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 21:11:
edit: Haha, lol @ foto7: Wat doet de tweaker als herinnering aan zijn school? Patchpanelen jatten
Net alsof iedereen met veel haast was weggevlucht ofzo..
www.teamgenie.nl
This too shall pass
Een lasbril volgens mijinquestos schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 01:26:
Wat is dat vreemde ding rechts op foto 9 eigenlijk??
Foto's zijn weinig bijzonder. bij 2 zijn de kleuren inderdaad wel mooi
Zit nogal veel asbest enzo in het gebouw
Mooie foto's, zal zondag ofzo kijken of ik nog wat foto's kan maken
Edit: Als er dan uberhaupt nog wat staat, wat me vrij sterk lijkt
[ Voor 15% gewijzigd door Bertus op 28-06-2006 08:22 ]
Heeft ook een computer!
Verwijderd
Wist niet eens dat dat afgebroken werd/leeg stond... waar zitten jullie nu dan Fwnk? Of ben jij er ook al weg?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2006 10:04 ]