[CoD2] Lag Probleem

Pagina: 1
Acties:

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-11 12:25
Hallo,
Sinds vandaag heb ik een probleem in CoD2, om de zoveel seconden krijg ik een piek [of meerdere] in mn Lag-O-Meter, en mn ping piekt. ik speel het al vrij lang en dit probleem heb ik nog nooit gehad.

Het kan niemand op mijn Netwerk zijn, ook als mn broertje zn PC uit heeft staan heb ik het nog, en downloaden aan kan ook niet omdat het pieken zijn en niet een regelmatige lijn.

Ikzelf ben wel zo slim om Xfire autodownload ook uit te zetten dus dat kan het niet zijn.

Ik heb dit op alle servers waar ik op ga en dat zijn servers binnen de benelux, soms in the UK, of Duitschland dus dat kan ook niet.

wat heb ik zelf al geprobeerd: Googlen, maar dat leverd niks op, wel mensen met ongeveer het zelfde probleem maar dat blijkt toch echt ergens anders aan te liggen, aan iets wat bij mij niet het geval kan zijn.

En lopen kloten met mn max-packets, die had ik eerst standaard op 30 staan, maar dat heb ik nu al getest tussen de 10-100 maxpackets en t probleem blijft.

Ik hoop dat men mij hier mee kan helpen.

DonMetal

Joejoe!

Verwijderd

Hoe zit het met andere spellen?

• DonMetal
Ik zal het zo maar even met MOHAA proberen, en ff met Wolfenstein ET

Joejoe!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

lier

MikroTik nerd

Voer eens een ping uit naar je ISP gateway (achterhalen met tracert)

Oftewel ping [IP ISP] -t

Kijk dan of je hier hetzelfde verschijnsel terug ziet...

(dit dus tijdens het spelen...)

[ Voor 10% gewijzigd door lier op 26-06-2006 15:52 ]

Eerst het probleem, dan de oplossing

• DonMetal
Ik weet inmiddels dat het aan mn CPU ligt, want die ligt tegen te werken met pieken in het CPU gebruik dus dat moet bijna wel de oorzaak zijn, en google zegt dat dit wel eens te wijten kan zijn aan nieuwe drivers, en toevallig heb ik gisteren de nieuwste NVidia Forceware geinstalleerd, alleen zegt google niet hoe ik dit kan oplossen, oudere drivers? > Misschien 1 versie ouder proberen?

/edit: Alles is opgelost en dit is te danken aan een iets ander type driver (de gemodde performance driver van guru3d) Dus voor mensen met het zelfde probleem, dat moet er gebeuren :Y)

DonMetal

[ Voor 28% gewijzigd door DonMetal op 26-06-2006 17:46 ]

Joejoe!