HTML tekst in Flash, links werken niet?

Pagina: 1
Acties:

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:01
Afgelopen week ben ik aan de slag gegaan met Flash (Professional 8), met behulp van dit topic. Op dit moment moet ik zeggen dat ik best tevreden ben over het resultaat, alleen is er één ding dat me er niet vrolijker op maakt; alle HTML werkt behalve de anchor-tag, <a href="... dus. Het voorbeeld van het desbetreffende flashbestandje staat hier, het HTML bestandje dat geladen wordt hier (Ja, er staat een crossdomain.xml file'tje online dus dat is het probleem ook niet) en voor de zekerheid staat hier. Het gebruikte font is Trebuchet MS.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het is niet de bedoeling om alle mogelijke talen in je titel te frotten. Denk daar even aan ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-02 13:01
Goed, de oplossing was gevonden;

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
a:link 
    {
    font-weight: bold;
  color: #d61856;
    }

a:hover
    {
    font-weight: bold;
  color: #fa9f1c;
    }

gaf problemen, nu heb ik alleen nog problemen met 'vreemde tekens' zoals é, è en ê; op het voorbeeld is te zien dat deze tekens, én de tekens die erna komen (Mooi te zien in het woord 'enquête'), tot aan de spatie niet gedisplayed worden. Uiteraard heb ik alle vreemde tekens wel netjes ge-embed, maar dat haalt helaas niets uit :?

• LB Back
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-06-2025
het tekstbestandje opslaan als utf-8 of speciale tekens url-encoden, iets wat je makkelijk kunt vinden met een zoekmasjien.