Muziekinstallatie voor een thuiscafe

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-07 23:57
Hallo,

Gisteren ben ik bij een man en vrouw geweest die van hun garage een cafe hebben gemaakt. Momenteel hebben ze daar muziek uit een surroundsetje, wat natuurlijk verre van ideaal is. De mensen vroegen mij om raad met betrekking tot een goede, cafewaardige, installatie binnen hun budget. Eventueel mag het 2e hands. Het budget ligt rond de €1000,-

Kan iemand mij misschien helpen met keuzes? Bijvoorbeeld kwa versterking, (hoeveelheid) luidsprekers, bekabeling ed.? Ze willen als bron in de toekomst waarschijnlijk een laptop gebruiken. De ruimte heeft ongeveer de grootte van 1,5 garage waar normaalgesproken een auto in past. Het geluid hoeft niet altijd hard te staan, maar met een feestje vinden ze het leuk als ze eens kunnen knallen!

Kunnen jullie mij, en de eigenaars van het cafe, een beetje op gang helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-07 23:57
Zouden dit aardige luidsprekers zijn voor in de kroeg? En wat moet ik ervoor geven?

http://koopjes.marktplaat...otmR4n09nfH6fULj4%3D&df=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:18

JvS

Ik heb hem zelf ook

Voor een kroeg gebruik je professionele apparatuur. Misschien heel erg cru hoor, maar als je zelf niet echt weet hoe en wat, dan kan je het beter door iemand anders laten doen. Zoek op het forum eens rond naar goedkope PA systemen (budget PA professionele audio enzo), dat is wel kroeg bestendig.

Als je gewoon huiskamer speakers wil ophangen, dan moet je ze gewoon beluisteren. Loop anders eerst even een winkel binnen en orienteer je wat beter, als je zelf al een beetje een beeld hebt van wat het moet zijn, kunnen wij je beter helpen (zie ook de "wat moet ik kopen" vraag in de policy).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.