Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
Ik heb zelf een AGFA SnapScan 1212p
kreeg heb bij een abonnement op C`T
keek later naar de prijs en was toen rond de 350,= maar dat was meer dan een jaar geleden.
moet je via Pricewatch ff kijken
er is ook een 1212u (USB)
vooral ScanWise dat je erbij krijgt vind ik heel erg goed...stelt zelf alles in...bijv glans foto, krantenknipsel, DPI, maar je kan altijd de instellingen veranderen als je niet eens bent met wat hij aangeeft.
kreeg heb bij een abonnement op C`T
keek later naar de prijs en was toen rond de 350,= maar dat was meer dan een jaar geleden.
moet je via Pricewatch ff kijken
er is ook een 1212u (USB)
vooral ScanWise dat je erbij krijgt vind ik heel erg goed...stelt zelf alles in...bijv glans foto, krantenknipsel, DPI, maar je kan altijd de instellingen veranderen als je niet eens bent met wat hij aangeeft.
Hier ook mensen die een HP-scanner hebben, en wat voor ervaring hebben ze daar mee?
Greetz!!
Greetz!!
Verwijderd
de duurdere HP's zijn wel goed.
Heb zelf altijd een HP scanjet 5p gehad (scsi) deze was erg vlot. deze series hebben ze verpest door er een seriele van te maken.
Ik heb nu een HP 6350 C en deze is echt super.maar een Scanjet 5300c USB voor 585,00 is ook een goede. Mijn ervaring: neem in ieder geval (als je tenminste snelheid wilt) geen seriele scanner.
Succes,
Bastie
Heb zelf altijd een HP scanjet 5p gehad (scsi) deze was erg vlot. deze series hebben ze verpest door er een seriele van te maken.
Ik heb nu een HP 6350 C en deze is echt super.maar een Scanjet 5300c USB voor 585,00 is ook een goede. Mijn ervaring: neem in ieder geval (als je tenminste snelheid wilt) geen seriele scanner.
Succes,
Bastie
Ik heb liever dat hij 10 minuten over een perfecte scan doet, dan dat hij in 1 minuut een vage vlek geeft...
Greetz!
Greetz!
Visioneer Scanners zijn ook wel goede scanners. Ik heb zelf een 8600 van hun en die is zeer snel met scannen en heeft nog eens een bijzonder goed resultaat. Deze scanner heeft een hardwarematige jpeg compressie. En hij heeft een 6 tal programeerbare knoppen. Heb bijvoorbeeld zelf 1 voor ocr 1 voor foto's 1 voor een directe copy (drukken is scannen en meteen printen) moet alleen even uitzoeken waar dat ding vandaan komt.
Magnat ( www.magnat.demon.nl )
Magnat ( www.magnat.demon.nl )
Agfa snapscan Touch
Al winnaar van vele tests. Voor een goede prijs 315,- een perfect apparaat!! (beter dan de al ontzettende goede agfa 1212)
Tis dat ik er geen geld voor heb op dit moment want ik zou dolgraag zo'n agfa touch willen hebben.
Al winnaar van vele tests. Voor een goede prijs 315,- een perfect apparaat!! (beter dan de al ontzettende goede agfa 1212)
Tis dat ik er geen geld voor heb op dit moment want ik zou dolgraag zo'n agfa touch willen hebben.
Ik heb een Epson perfection 610 (USB), en bevalt me prima. Lekker rap en goede kwaliteit. Kostte iets van 300 piek bij de Makro, maar zal vast wel goedkoper te krijgen zijn ondertussen.
Neem Sowieso geen parallel geval; USB heeft een veel hogere doorvoersnelheid, en zit je printer (als die wel parellel is) dan ook niet dwars.
Neem Sowieso geen parallel geval; USB heeft een veel hogere doorvoersnelheid, en zit je printer (als die wel parellel is) dan ook niet dwars.
Intentionally left blank
[me heeft de agfa 1212u gekocht]
Ben benieuwd..
Bedankt voor de reacties, greetz!!
Ben benieuwd..
Bedankt voor de reacties, greetz!!
Als 'ie toch niet goed presteerd dan is een HP 3300C een goede alternatief
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik heb zelf een Mustek 12000 SP, SCSI dus, scant als een tiet, ik kan niet eens op de beste resoltie scannen...te weinig ram..blabla, enige nadeel is dat die SCSI kaart ISA is...
een scanner die scant als een tiet.
Ik wist niet dat tieten konden scannen.
Ik zou wel graag zelf tieten scannen (zonder scanner)!!
Ik wist niet dat tieten konden scannen.
Ik zou wel graag zelf tieten scannen (zonder scanner)!!
Cyberdeck,
Wees geduldig...
dat komt vast wel een keer.... ooit.... misschien....
en anders? geloof jij in reïncarnatie?
Wees geduldig...
dat komt vast wel een keer.... ooit.... misschien....
en anders? geloof jij in reïncarnatie?
ik heb hier een hp 6100c staan, werkt perfekt, nooit problemen mee.
ik kan er ook heel goed tekst mee scannen met omnipage 9
ik kan er ook heel goed tekst mee scannen met omnipage 9
Hier staat een HP 5300C en die geeft prima plaatjes....
en het scant ook nog een F*cking snel...
en het scant ook nog een F*cking snel...
Have a wheelie good weekend!
Pagina: 1